GM "605" saginav simpukka?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja Jäpälä, 1.1.2008.

  1. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Missä noita on esiintynyt? Tarvitsisi löytää 1kpl, kellään nurkissa?
     
  2. 4dtolppamies

    4dtolppamies Gearhead

    Mulle tuli yksi 605 ainakin -78 tai -79 Caminosta mutta niissä on kai ollut muitakin.
     
  3. FA18

    FA18 3rd gear

  4. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    jep, enpä tuota löytänyt :eek: No, jos jolla kulla tommonen ylimääräsenä on niin saa tarjota , ja onhan niitä?
     
  5. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Laitakko X-runkoiseen...? Jos laitat niin kerro ihmeessä mimmonen homma oli, kiinnostais meikäläistä...
     
  6. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    X-runkosessa apu löytyy lähempääkin , kysy vaikka nimim. janiluo. Puhui joskus tehneensä moisen ja lisää tulossa... ? Oma on tarve rodin ohjaamiseen.
     
  7. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Täytyypä kysäistä, kiitoksia.
     
  8. low

    low 1st gear

    itse olen laittannut x-runkoiseen saginaw 605 simpukan. Kyllä muuttui ohjaus mukavaksi, ylimääräinen kiinnitys adabteri löytyy tallilta.
     
  9. amalo

    amalo Gearhead

    Onkos kukaan vaihtanut niitä kääntöjalan akselin vai mikä se on (pitman shaft) tiivisteitä? Löytyisikö tiivisteen osanumeroa, tai edes valmistajaa? Ilmeisesti ne on tuumakokoiset kumminkin... tietäis ennen kuin leväyttää tuon vaihteen, tolla voi kumminkin nyt vielä ajella ihan ok. Vai kannattaako suosiolla alkaa metsästään jotain seal kittiä jenkeistä?
     
  10. Zetka57

    Zetka57 1st gear

    Onkos tuo Saginaw 605 se pyöreällä kannella oleva ?

    Tarvetta olisi nimenomaan ehjälle sellaiselle -79 El Caminoon. Ja tiedolle tehostimen letkujen oikeista paikoista.
     

Kerro tästä muillekin!