GM farkun pinnakapselien turva-avain, mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja riviera56, 5.3.2017.

  1. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Mites ootte ratkaisseet pinnakapselien kiinnityspultin avain probleeman? Noita on kahdeksan erilaista GM merkeillä ja pultti näyttää sellaiselta ettei sitä saa auki millään konstilla. Ei ainakaan jos ovat olleet paikoillaan toistakymmentä vuotta kuten tuossa minun Pontiacissa. Se on seissyt viimeisen kaksitoista vuotta tallissa ja on tulossa ajoon.En haluaisi myljätä pultinpäätä, joten jos jollain näitä avaimia tai vihreä avain niin olisin kiinnostunut ostamaan. Myöskin olen ymmärtänyt että näihin saa "yleisavaimen", joka käy kaikkiin. Kiitollinen oon jos joku auttaa. Huomenna aattelin kysellä SW Trade ja Usparts, mut ostan kyllä jos joltain löytyy vihreä avain.
     

Kerro tästä muillekin!