GM:n squarebodyt 1973-1987 (1991)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja 1purehell, 23.11.2019.

  1. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Tuo kuulostaa vielä ihan siedettävältä, kun ottaa huomioon että tehotkin on joku muu kuin 140hp. Mulla on kyllä 98% ajoista taajamassa missä voi olla isompi ero.
     
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kyl toi vie oleeellisesti vähemmän kuin 5.7tbi koneella aikaisemmin, niin nurkissa kuin maantiellä. Ja se toimivuus ja käytettävyys, ero on iso.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  3. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Kellään purussa sähköikkunallista squarebodyä? Tarvitsisi ikkuna regulatorit sähkömoottoreineen. Tai sitten tilaan rockautosta.
     
  4. rade

    rade Gearhead

    Multa löytyy, 45e kpl moottorilla. Ainoa miinus on että ne rullat pyörivät huonosti yleensä, saa kyllä vaihdettua uudet rullat pelkästään.
     
  5. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Kiinni veti! Mun vetokoukkukin on vielä sulla kun se mun hakija silloin unohti :) pitää aktivoida se hakija taas hakemaan tavaroita.
     
  6. rade

    rade Gearhead

    Ok, en edes muistanut kuka sen koukun on ostanut, siinä se on odottanut hakiaa..
     
  7. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    ostin omaan 2006 LQ9 moottorin puol tuntii sitten :odcool:
     
    impala-63, Roc, Gary Grand ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mites teillä toimii nuo lämmityspuhallukset? Mulla tulee kojelaudan ritilöistä kaikissa asennoissa ilmaa, hieman vähemmän vaan jos on tuulilasi- tai lattiapuhallus päällä. Ilmastoitu malli.

    Vittumainen kun varpaat palelee ja kroppa paistuu
     
  9. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ei tuu mitään keskeltä kun niitä suuttimia ei ole mun Kajaani mallissa. Mutta hyvin saa säädeltyä tuulilasin ja jalkojen välillä lämpöjä.

    Lum-1 hyvä moottorivalinta, toimii sellaisenaankin tosi hyvin saatikka vähän tuunattuna!
     
  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Joo ei ole ökymallin keskisuuttimia Suomi-versiossa. Lämpöä kyllä tulee, mutta huurre ja ilmanvaihtuminen sisällä on ongelma.. Pitäs huvikseen testata paljon on jännite puhaltimella täysillä, jos sais lisää runtua irti siitä releyttämällä.
     
  11. passerby

    passerby Gearhead

    Oisko jalkatilan ilmaläpät jumissa?
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Onko auto "kostea" sisältä, siis matot ja äänieristeet yms tauhka siellä lattioilla? oma on pelkkä peltihylsy paitti kattoverhoilu ja aika hyvin pysyy huurut poissa. Kun ei lattialla oo mitään märkää. Mulla on kyllä kaks lisälämppäriä takajalkatilojen nurkissa, mutta pelkällä orkkislämppärilläkin pärjää. Kaikki lämmöt täysillä se on aika sauna!
     
  13. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Eikö Squaressa ole samanlainen kytkentä kuin Capricessa?
    Eli nelosasennossa tulee suora syöttö releen kautta puhaltimelle.
     
    1purehell tykkää tästä.
  14. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Juu, niin on. Muuten kiertää vastuksen kautta.
     
  15. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    No se siitä ideasta sit :D
     
  16. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Gary Grand ja Fuselage tykkäävät tästä.
  17. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tarviiko syöttöpumpun kansi jotain tiivistettä tai liimaa väliin, vai pitääkö se sillein?
     
  18. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Onko jollain ehjät door sill platet myyntiin asti?
     
  19. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Edelleen tarve. Löytyykö lehtijousien etukorvakkeita keltään? Orkkis mallinen kun meinasin heittää akselin jousen yläpuolelle ja nyt on vissiin 4" madalluskorvat niin ihan niin alas ei mennä. Tarjotkaa!
     
  20. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    takajousien etukokorvakkeet löytyy. Tosin en tiedä ihan varmuudella minkä version ne ovat, koska ne on korkeammat kuin noi oman K5 blazerin korvakkeet. Ostin jouset ja mukana tuli pätkä runkoa korvakkeineen.
     

Kerro tästä muillekin!