Gm tech 2

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja oceanic7, 18.10.2024.

  1. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Löytyyköhän Länsi-Suomesta joltakin tällainen GM Tech2-kapistus? Mulla on -05 burban jonka takailmastoinnin blend door actuator pitäisi resetoida/kalibroida. Onnistuu kuulemma tuolla GM:n vehkeellä.
     
  2. fmila

    fmila Gearhead

    On ainakin aikanaan ollut joka Opel-huollossa moinen käytössä. Eri juttu on sitten onko kellään niihin ollut massamuistia, jolla USA-autojen tietoja/arvoja. Meillä oli joskus duunissa moinen hybridi-versio, joka sopi Saab/Opel yhdistelmiin, mutta jenkkeihin tais olla omansao_O
    t.AM
     
  3. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Kiinalaisessa Launch-testerissä on myös aika hyvin jenkkiautojen tukea. Niitä on aika paljon käytössä Suomessakin joten kannattaa kysäistä ihan paikallisistakin korjaamoista sielläpäin.
     
  4. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Ihme kyllä kiinassa tehty aktuaattori näyttäisi alkaneen jostain syystä toimimaan pikku ropeltamisen jälkeen (oli pois alueelta ja siirsin kohdalleen-->a/c kalibrointi juutuben ohjeiden avulla ja nyt näyttäisi toimivan...Kiitos vinkeistä kaikille!
     
    Akit tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!