GM vanin tuulilasin hankinta.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja mpjaprotopaja, 29.10.2004.

  1. mpjaprotopaja

    mpjaprotopaja 1st gear

    Eli mistä ja paljonko etelän alueella????

    Eräs tarjous 160e + tiiviste 87e
     
  2. naumis

    naumis 1st gear

    toihan on ihan kohtuullinen hinta mitä ite oon kyselly niin pelkkä lasi vaihdettuna on ollu järjestäin päälle 200 euron
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    hjyvä, tilasin nimittäin sen tosin eri paikasta ja se oli nyt vähä kalliimpi mut n.120 km vähemmän ajamista.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Lasi kallis, tiiviste sikahintainen :eek: Kai tuo nyt on edes hinta asennettuna?
     
  5. mpjaprotopaja

    mpjaprotopaja 1st gear

    Kiitti vinkist VIERAS, ilman tota mä en millään pystyisi ostaa tuulilasia.

    Ooks sä niitä mäpätiänkiimutenpäkerro lässyttäjiä jotka narisevat pahemmin kuin vanha aitan ovi sota-aikana, joka asiasta pääsemättä sillä kuitenkaan puusta pitkää vaan illantullen kaivaudut kotiin häpeännurkkaan itkemään ku kaverit kiusaa eikä leiki mun kans??? Kysyn mä välittämättä vastauksesta.
     
  6. illi

    illi Gearhead

    Jos on vanha vani ja tiivistelasilla niin sellaseen oon myyny tiivisteen KÄYTETTYNÄ 65e:llä. Uuden hintaa en edes tiedä mutta kun yhteen oveen putkitiiviste on pyöreesti 50e niin mikä on kallis mikä ei?
     

Kerro tästä muillekin!