Gmc 4x4 89 pick-up

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja voittol, 11.1.2010.

  1. voittol

    voittol 2nd gear

    Etu-veto saattaa jyrkemmissä käännöksissä pudota hetkeksi pois, tulee kuitenkin itsestään takasi parissa sekunnissa, onko se sähköpatruuna syyllinen vai pimeneekö se kerralla kokonaan vai onko koko voimansiirto tulossa tiensä päähän?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jakoaskissa voi olla siirtohaarukan nailoniohjurit pikkasen kulahtanu ja sen takia hyppää hetkeksi pois?
     
  3. voittol

    voittol 2nd gear

    Tullu paremmin nyt tarkkailtua, eli vain oikealle kääntyessä vika ilmenee ja 4-veto valo sammuu aina samalla, voiko silti olla jakolaatikossa?
     
  4. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Itselläni tekee 95 suburbani samaa jakolaatikkoon tehty täys remppa,joten en oikein uskoisi siitä johtuvan.En ole tutkinut mistä johtuu epäilisin sähkövikaa.
     
  5. kane

    kane 1st gear

    onko kokeiltu toista patruunaa taikka mittari piuhat kiinni ja seuraa jännitteen tilaa ajossa, pätkiikö?
     
  6. voittol

    voittol 2nd gear

    Ei ole tullut mittaroitua, eikä patruunaa vaihdettu , mutta uudet nastapyörät tuli pantua, niin ei juuri tarvi 4-vetoo normiajossa :D
     

Kerro tästä muillekin!