gmc suburban 1986

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja rade, 28.7.2016.

1. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Mikäs vika noissa paikallaan olevissa on? Ja jos jää ylimääräiseksi ni mä voisin olla kiinnostunu noista sun vanhoista kun traktoritollikat tosiaan tökkivät noi mun suben peltiosat lähes käyttökelvottomiksi :)

2. rade

rade Gearhead

Lähes vuosi on mennyt edellisestä päivityksestä. Projekti etenee kohti maalia. Ensikeväänä auto on ajossa. Muutoksia on tullut matkan varrella. Suurin muutos koskee moottoria, haaveilen 5.3 lm7 moottorista mutta nyt siihen ei kuitenkaan tule sitä. Ostin nimittäin autoon remontoidun hummerinlohkoon tehdyn 6.2 d ja th-700 loota, eli pysytään sittenkin alkuperäisyydessä ainakin hetki. Tunteet vaihtelevat tyytyväisyydestä pettymykseen, olishan se bensa 5.3 ihan eri planeetalta. Nyt siistitään moottoria ja tehdään viimeistely töitä autoon. Vielä pitää tilata turvavyöt Lmc-Trukilta sekä muuta pientä. Ei sitä projektin alkaessa ymmärtänyt kuinka kalliiksi auto lopulta tuli mutta onhan sitten ainakin omaan makuuni square mallin Suburban. Tuli kesällä hommattua käyttöautoksi myöskin Suburban vm. 1988 joka on 4x4 ja tbi bensa. Ostin ensimmäiseltä omistajalta ja on alkuperäinen Suomi auto. Myyty uutena Oulun autoliikkeestä v. 1990. Kiva kampe ja ehkä alan tätä seuraavaksi työstään. Oli myös hetken aikaa myynnissä koska haaveilin siitä 5.3 l lm7 moottorista mutta tulin järkiini ja otin pois myynnistä ja tyydyn tuohon 6.2 dieselliin.

J.J., Jussi289, palontie ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. rade

rade Gearhead

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

LPV, rekkamies, 1purehell ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. oceanic7

oceanic7 Gearhead

Oliko tuossa harmaassa Burbanissa tosiaan vain th350? Katoin myyntikuvista et kaavio oli vain kolmiportaisen?

5. rade

rade Gearhead

Siinä on th 400. Ollut uutena manuaali ja huoltokirjassa on maininta että laitettu th-4oo autoon 61 tuhannen mailin kohdalla.

6. rade

rade Gearhead

Harmaan käyttis Suburbanin remppaa. Startin vaihtamien vesisateessa ja iskareiden vaihto. Onkohan joku Suomi määräys noi takaiskarit kun ovat ilmalla korkeussäätö, kompura konetilassa ja säädin kapinissa.[​IMG] [​IMG]

isalmela tykkää tästä.
  7. palontie

palontie Gearhead

Tuolleenhan toteutettiin valojen korkeussäätö.

Gary Grand tykkää tästä.
  8. Carpenter

Carpenter Gearhead

Juu niin tehtiin ja myös minä olen tehnyt, mutta otsikon ikäisessä autossa sitä ei vaadita.

9. rade

rade Gearhead

Löysin US-Center Loimaalta uuden alkuperäisen puskurin mutta siitä puuttuu kumilistat. Eli ostetaan kyseiset hyväkuntoiset kumilistat puskuriin. Uusia ei varmaankaan myydä?[​IMG]

hevimies tykkää tästä.
  10. Jussi289

Jussi289 Gearhead

Tohon just ei oo, mutta mulla on pari uutta "bumper guard" listaa. Toinen tais olla Malibuun, toista en muista selviskö koskaan. nyt en oo himassa, et pääsis mittaileenkaan.

Kerro tästä muillekin!