Gmc syclone/typhoon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kape, 17.12.2005.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mietinkin että mikä siinä hylkii. :rotfl:
     
    MadMike, Jussi289 ja caprice305 tykkäävät tästä.
  2. MadMike

    MadMike Gearhead

    No nyt kun vihdoin kaikki osat kotona niin ehkä kestää lohkokin mutta tästä resepti alla millä lähdetään.
    Eli Mr.Syclonelta olen viime kirjoittelusta ostanut RAUTA V6 Bowtie lohkon joka vielä puulaatikossaan, 470cfm virtaavat CNC portatut ja käsin hierotut alu bowtie kannet, jeselit, IMSA sarjan GTP Corvette prototyypin Hillbornin imari ja plenum (vain muutama valmistettu GMlle) ja Volvon FH16 1000+hv testiversion KKK36 ahdin...ennestään mulla on jo billet hydr.rullanokka yksi mekaaninen Crowerin moinen ja blaablaa ... Robbanillahan samoilla palikoilla 1400hv nytten ja hän innolla mukana mun projektissa. Talokin tuli ostettua Isolla hallilla ja avatarin lelun ajoin Bureåsta Tornioon, Torniosta Kempeleelle ja lopulta Etelä suomeen lämppäri poiskytkettynä 2vk sitten...kivat roadtripit, Enään se kaarellinen rullaava hylsy neppisauto johon tungen ton DRCE padan ja nostalgia dragiin, mielessä siintää 70 luvun P/S replika tyyliin Monza/Vega...ja sitten tarvitaan se Sidekick tyyliin Jungle Pam...sitten alkaa kotonakin viihtymään...paljussa kelluen.
     
  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta, mutta onkos projekti täällä Suomessa vai jossain muualla ?
    Eikö sinulla ollut jossain vaiheessa tulossa myös sellanen LS-pohjainen 4.3 kutonenkin keulille turbotettuna ?

    Sitä yhtä Suomi-Syclone:a olen ihastellut Forssan Pick Nick:ssa...ainoa jonka olen livenä nähnyt.
    On se vaan pahuksen nätti peli ja haluaisin itsekin omistaa mustan Syclonen :odcool:

    No kelpaisi se GMC Sonoma GT:n :odrazz:
     
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    Suunnittelin vasta päässäni,( juu en päissäni) en ollut hankkinut ja kun sitä tutkin aika vaikeaksi meni ympätä keulille, kait... noh nyt on yllämainitut palikat hankittu ja Jenkit vinkuu että ostais ne multakin pois mutta en vielä anna periksi kun SycloneRobbankin on neuvomassa eteenpäin ja osiin mennyt se auton ostohinta...
    Niin juu Typy on Suomessa, Erittäin miedoilla katuasetuksilla (lue vakion) operoidaan jotta kestää stripillä. Turha rikkua huono pitoisella kadulla kaikkea...ja varmaan on kaiketi kaaret paikalla jo ennenkuin ekaa vetoa stripillä edes otettu ettei nyt heti ole korkkiruuvvina kaikki, pitää vanhoja kaarimaakarin taitoja verestää n.20v tauon jälkeen...

    Tietääkseni Syclonejakin on monikossa jo maassa eli kaiketi se 3kpl?

    Niin tai näin mä tarviin vaan aikaa että saan talon ja tallin kuosiin ja siinä ohessa Typhoonin taas ajoon... ja ne muut jotka jonossa...
    Sonoma GT ei myöskään pöllömpi mutta nyt mietin parempaa käyttistä ..alkaa toi taksipalmeen kanssa kokeilu vajaa vuosi tulla päätökseen kun maksoi jo itsensä.
     
    Muokattu: 16.12.2020
  5. fatrat55

    fatrat55 1st gear

    Päivää

    Löytyiskö täältä myynnissä olevaa typhoonia? Mielellään valmis ajokuntoinen/katsastettu auto mutta projektikin kelpaa.

    T.Pete B
     

Kerro tästä muillekin!