Goodmark puskurit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja MJF, 8.10.2007.

  1. MJF

    MJF Double Gearhead

    Talven aikana saattaisi olla ajankohtainen asia hommata uudet puskurit tuohon ´69 Satelliteen. Onko kenelläkään kokemuksia minkälaisia nuo Goodmarkin tekemät puskimet on? Onko kromipinta mistään kotoisin, hilseileekö jo puolen vuoden jälkeen? Onko prässäykset sinne päinkään?
    Summitilla näkyy olevan vähän reilu $300 ja Yearonella $400... Itse tilattuna taitaa olla rahtia vähän turhan paljon tuommoisilla, kuka täällä Suomessa nykyään hommailee noita?
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    laakosen make varmaankin voi hommata noita ja minä voisin ostaa sitte ne sinun vanhat jos ne on suorat. :D normi peltiosat on goodmarkilla vissiin ihan hyvälaatuisia?
     
  3. Simo

    Simo 1st gear

    Olisin myös kiinnostunut '74 A- ja '76 F-korisen Moppen takapuskureista. Mahdollisesti myös 60:sen Imperialin puskureista.
    Missä noita sitten tarjolla olisikin. Niin ja ehdottomasti kupari pohjalla.
     
  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Pitää kattoa minkälaiset ne entiset on. Etupuskuri on kohtuu kromissa, mutta toisesta päästä rutussa... Ja takapuskurissa on ainakin huono kromi.
    Paikkoja on löytynytkin jo yyveellä ja KUE soittelikin, mutta kokemuksia kaivattaisiin laadusta 8)
     
  5. ajm

    ajm 1st gear

    Ostin Goodmarkin tekemän R/T konepellin Challengeriin, sopi aika huonosti. Takareuna liika leveä ja etureunassa liikaa käyryyttä. Ainakaan tuossa ei laatu kovin häppöinen.
     
  6. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    puskurit

    Thermos!
    Noitten puskureiden kestävyyttä käytössä on hankala mennä spekuloimaan
    kun olen Goodmarkilta tuonut noita vasta about kaks vuotta maahan.
    Kromipinta on kyllä näyttänyt mun arviolta 1-10 asteikolla tuollaista 8,5-9 arvosanaa.

    Onhan ne reprot eikä alkuperäiset joten kun tarkalle mennään kannattais päätyä alkuperäisiin vaikka uudelleen kromattuihin.
    Maahantuomani alkuperäisten kromauksen tapaan yleensä tarkastaa aina itse ennenkuin otan tavaran vastaan.
    Minimoidakseni juuri sellaiset pikkuviat ja kuljetus vauriot.
    Kromi kun on siitä pirulllista että ei anna anteeksi mitään.
     
  7. MJF

    MJF Double Gearhead

    Re: puskurit

    Niin sepä juuri kun reproja ovat :odroll: On tullut nähtyä monen näköistä repro-osaa ja niiden laatu ei aina päätä huimaa.
    Vaatimukset on kovat: pitää sopia irvistelemättä paikalleen = suorat, asiallinen kromipinta, edes niin "hyvä" kuin tehtaalta, ja pitää näyttää alkuperäiselle :rotfl:

    Saako uudelleenkromattuja järkevään hintaan mistään?
     
  8. RB-440

    RB-440 1st gear

    Tommonen pariskunta uusine pultteineen lentorahtina maksoi mulle vajaan tonnin viime vuonna, kun tilasin Summitilta. Tällä taalan kurssilla pääsee varmaan vähän vähemmällä.

    Ei ne nyt ihan virheettömät ole, mutta kestää zoomaamista aikas läheltäkin ja normaalin katselijan silmissä ne on ihan ok. Ainaskin samanmuotoset kuin alkuperäiset ja kiiltelee ihan kivasti sieltä sun täältä.
     
  9. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    puskurit

    Pistin yöllä kyselyn Goodmarkille.
    Ja tulipas sitten tälläinen vastaus.
    Joten noita voi jotain kappaleita vielä saada esim. summitilta jos olis jäänyt varastoon.

    All the Mopar bumpers are discontinued…sorry! We have had problems with our supplier on those parts and we will no longer be purchasing and selling them.



    We probably will make new tooling on all of them, but it will take us a year or two to get new tooling made for all the bumpers.



    Goodmark
     

Kerro tästä muillekin!