Grand Voyager 2.8CRD probleema

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 68FuryIII, 8.3.2019.

  1. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Alkoi luottoratsu oikuttelemaan. Kyseessä -05 2.8CRD ja huomasin, että ei jaksa vetää enää kierroksilla kunnolla ja tuuppaa mustaa pilveä putkesta. Menee perusajossa tasakaasulla, mutta reilumpi kaasunpainallus ei enää vie niin kuin ennen ja tuntuu että tehot kateilla. Koneesta ei kuulu ylimääräisiä ääniä
    Ajettu 363tkm

    Vinkkejä vianhakuun? Huikeasti toiminut laite tähän asti ja viimeinen 3 vuotta ajettu 160tkm ilman kummempia ongelmia.
     
  2. jariha

    jariha Double Gearhead

    Suuttimet? Vois oireilla tolleen tai siis ainakin mulla honda oireili...
     
  3. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Sama kävi mielessä. Voikohan tuota itse todeta jotenkin?
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    Kai sen jollain ohjelmalla ehkä saa selville? Ainakin joissain uudemmissa vehkeissä? Hondasta revittiin ylihintaisessa vantaan diiselissä suuttimet irti ja laitettiin muka testipenkkiin sen jälkeen ilmotettiin et yks on täysin sökö ja muutkin huonoja.... ei voi korjata, osta uudet a340,-/kpl! Minä haistatutin vitut ja käskin laittaa nippuun, irrottelin suuttimet sit ite ja korjautin/huollatin kajaanissa yhden uuden suuttimen hinnalla kaikki neljä;) kertoili kajaanin jamppa vaan et 3 ois menny sellasenaan muttakun nyt olivat irti ni vaihettiin niihinkin tiivisteet ja käret?
     
    Rahikainen, wilburi ja Rotten tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!