GTI ASENTAA: LAMBO-OVET

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja freetime-cruiser, 23.9.2004.

  1. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Lainattu gti.fi:stä;

    Kuulasaranaovet ovat tällä hetkellä sekä Euroopassa että Yhdysvalloissa ehkä kovin juttu tuningpiireissä. GTi kertoo kuinka rakennat omaan autoosikin Lambo-ovet, ja mistä osia löytyy.
     
  2. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Eikös noissa uudemmissa biileissä vaadita E-tyyppihyväksyntä oven rakenteille. Siis saranoille ja lukoille? mm. uudempien 890-luvun) Uazien
    hyväksyntä normaalihin kilpiin ei tainne juuri onnistua juuri siksi, että ovenlukoilla ja saranoilla ei ole tyyppihyväksyntää..

    Onkos niissä lambo-ovissa Tüv-hyväksynnät... Ja penkkienkin kanssa uudemmissa lienee rajana vuosi 1999 . Sitä uudempiin vaaditaan tyyppihyäksytty penkkirakenne ja sen kiinnitys..

    Voi monelle innokkaalle käydä ohraisesti katsastuksessa, jos ei ota hommasta selvää ja tekee tee se itse Lambo-ovet.. Vai onko ovien muuttaminen uudemmissa vapaata?? Mielestäni vain vanhemmissa biileissä onnistuu ilman tyyppihyväksyntöjä? Eli 1995> tie on kuoppainen muutokselle. Onkos kellaan katsastajan/ Aken kantaa asiaan?
     
  3. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Lukkosysteemithän noissa säilyy alkuperäisinä, ja tuskin saranoinnin kanssa tulee ongelmia, sillä jos katsastusmies / viranomaiset yhtään asiaa hahmottavat, niin ei niiden saranoiden rakenteella juurikaan ole merkitystä mihinkään. Kolaritilanteessa tosin saataa mennä hetki ennen kuin palomiehet oivaltavat miksei ovi aukea sivusuunnassa kuin muutaman tuuman... Tuota GTi:ssä nähtyä Celicaa ihmettelin hiljattain Alastarolla, ja oli hauska huomata kuinka kovasti ovet huojuvat tuulessa :lol:
     
  4. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Olihan Keltsissä joskus '76 Golf lokinsiivillä. Kannattaa tosiaan varoa irtoilevia ovia. Tosin DeLoreanissahan oli päinvastoin, että ovia ei saanut auki sitten millään kun pumput väsyvät.
     
  5. enochian

    enochian 1st gear

  6. Otto

    Otto Gearhead

     
  7. Badabum

    Badabum 1st gear

    On noita kittejä vetteihinkin yms.
    LINKKI

    Ja ei noi kummiskaan katsastuksessa mitään huomais kun toi ovi avautuu ensin sivulle ja sitten se autetaan vasta ylös...
     

Kerro tästä muillekin!