Haastajalla 200 rikki !

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 14.4.2008.

  1. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

    kuka mitä häh - missä milloin millä :eek:

    nyt kun dokumentti on edessä voi paljastaa että Suomessa ja jo viime kuussa kun lunta oli vielä maassa ja pikku lohko versiolla.

    ja kunhan ajokausi alkaa niin tarkoitus olisi kyllä parantaa tulosta 8)
     
  2. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Jaa.
     
  3. electra1

    electra1 Gearhead

    Mahotonta meininkiä :soosoo:
     
  4. 496SS

    496SS 3rd gear

    Jee.
     
  5. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Jaa, toivottavasti maileja.Muuten ei pahemmin hetkauta.Johan toi käyttö 1.8 huusi ottaa 230 gpsn mukaan.
     
  6. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Silloin kun ite vielä ajoin autoa työkseni niin helposti meni semmonen 400 rikki. Päivässä.


    Tä?
     
  7. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Mulla meni 316 rikki kun Skorpion ajoi kylkeen.
    373 meni hieman rikki mutta kansien vaihdolla siitä onnex selvisi!
     
  8. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Jos kyseessä on aito e-body, niin tarkoitettiin varmaan 200 ostopyyntöä tunnissa tai sitten se oli 200 pisteen entisöinti.
     
  9. marquis

    marquis 1st gear

    Minulla meni 200 km/h rikki KOSTAJALLA -80 luvulla :poff:
     
  10. paja1

    paja1 Double Gearhead

    ja meillä meni pölynimuri rikki vkonloppuna :cry: uus on hommattu ja tarkoitus on imuroida entistä tehokkaammin tulevina siivouspäivinä...
     
  11. PikkuPaja

    PikkuPaja Gearhead

  12. MJF

    MJF Double Gearhead

    Höh, on täällä ajokausi jo alkanut. Ja vieläpä kutosen lisäksi isolohkoversiolla :eek:
     
  13. kippis

    kippis Gearhead

    no paljon tuli sakkoja ? lähtikö kortti hyllylle ?
     
  14. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Ettet vaan fritsuja tekis kaulaan sillä imurilla. Oliko se imuri mallia IHQ Pissis? :poff:
     
  15. paja1

    paja1 Double Gearhead

    kai sillä sais niitäkin aikaan... :eek: se on elektroluxin ultrasilencer ja muistuttaa tähtien sodan R2:sta. markkinoiden paras,joskaan ei halvin malli. :poff:
     
  16. Z11

    Z11 Gearhead

    Barracuad

    Kalalla menee varmaan vasta 130 ?
     
  17. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Et sitten viitsinyt kysyä tallikavereilta neuvoa? Nevöhöörd... Loud pipes save lifes. TM myöntää kuitenkin kaksi tähteä star wars-ulkonäöstä.
     
  18. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Tää oli paras :rotfl: :rotfl:
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    :rotfl: mulla meni 1600 lunastukseen kun tuli saappi kolmion takaa eteen :rotfl: .
     
  20. kole

    kole 3rd gear

    Suotta olen moittinut näitä od:n juttuja. Tässähän on jotain järkeä :poff: :rotfl:
    Mut olen minäkin saanut tänään rikki satasen kun kävin sivassa. Jaa mutta eihän sillä päässyt lähellekkään listan kärkeen :oops:
    Tosin jäi vähän uteliaana ihmetyttämään että mitä tu E and I
    oikein tarkoitti, olisko jäänyt aamunapit ottamatta :soosoo: :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!