Häh? Uusia Ford -32:sia.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja JJ65, 17.1.2014.

  1. JJ65

    JJ65 2nd gear

  2. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    helpolla ihan varmaan kilpiin täällä kekkoslovakiassa :wc:
     
  3. fishbone

    fishbone Gearhead

    olis siinä tulli ja trafi ihmeissään ku tämmösiä alettais suomeen tuomaan,uusi vanha auto! :eek:
     
  4. 2ford37

    2ford37 Gearhead

    Mitä eikö kilpiin -32 enää, toihan on korjauspala, vanhan saa kunnostaa
    tarvittavilla osin.

    Mälli mersutkin korjataan suurin piirtein kaikki koripellit uusiks, ja ihan vakuutusyhtiön päätöksellä.

    Ruotsissa noita valmistetaan avona ja 5 ikkuna coupena uusituotantona,
    Onnisttu rekisteröidä Ruotsiin, uusituotantona.( Ei suomessa )

    Ruotissa valmistettu Rodi 1932 roadster/ 5 W coupe on verovapaa.
    Saa ostaa Ruotsita valmiita vm. 2014 noin. 140.000,- euron hintaan + Suomiverot.

    Terv. Sov, Jet Suomifinland ( Sosialistinen; (Jet Venäjää) suomifinland)

    Amerikkalaiset on jo pitkään pitänyt Suomea osittaisena markkinatalousmaana, Joten siinä mietittävää monelle kun sinne äänestys-
    koppiin menee.
     
  5. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Onhan noita saanut jo aiemminkin - tosin ei välttämättä sarjatuotantona- Nääs kyllä Ankkalinnan rodipajat ovat kasailleet uusia peltikoreja jo hyvän aikaa...
     
  6. 2ford37

    2ford37 Gearhead

    Tapasin menneesä näyttelyssä voittajan ja haasttalin kollegaa ko.
    autosta. Ja tää olin 3 vuottasitten. Tää ei ollut sarjatuotanto
    Ruotsissa. Mutta kuitenkin herätyksenä näitä sivuja lukeneille Trafin
    edustajille.
     
  7. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Saahan 32:sia Suomestakin:

    Jope`s Hot Rod Parts
    040 - 530 2532
     
  8. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    oli puhe peltikorisista..
     
  9. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Tässä tapauksessa kyse on Fordin myöntämästä lisenssistä korin valmistajalle United Pacific Industries'ille. Ei mitenkään tavatonta, sillä vuonna 2012 Dennis Carpenter sai Fordin lisenssin valmistamalleen 1940 Ford Coupelle. Vastaavasti jo muutamia vuosia sitten Dynacorn sai Fordin lisenssit valmistamilleen Mustangin koreille, jotka kattavat nykyään jo vuosimallit 1965-1970. Ford tietenkin vaatii jonkinnäköistä laatua lisenssejä myöntäessään, sillä tuotteita voi myydä "fordeina". Eli ei em. Taiwanissa valmistetut pellit ja korit ihan susia ole (toisin kuin '70 Challengerin uustuotantokoppa, joka vedettiin pois markkinoilta heikon laatunsa takia). Toisaalta lisenssin saaminen myös sitoo valmistajia. Esim. Dynacorn haluaisi valmistaa '53-'56 Ford pick uppien uustuotantopeltejä ja -koreja, mutta Ford sanoo no no no. Paha mennä valmistamaan ilman Fordin hyväksyntää, kun on pelko Mustangin lisenssien menettämisistä.

    Virallista Ford tuotetta löytyy vaikka autotallin varusteluun
    http://www.myfordgarage.com/
     

Kerro tästä muillekin!