Haittaako pieni öljy seetipinnoissa kansirempan jälkeen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Jopas_jotakin, 18.3.2017.

  1. Jopas_jotakin

    Jopas_jotakin 3rd gear

    Haittaako pieni öljy seetipinnoissa kansirempan jälkeen?
    Siinä kysymys, venttiilit uudet, kansisa ja koneesa kaikki uutta, oilia on semmoinen hyvin pieni määrä, jota ei oikein saa mitenkään pois, sen verran otin rätillä, kun aukiolevasta venttiilistä sain.

    Sitä on siellä siis ihan minimimäärä.
    Hyvin vähän. Vai kokeilenko jollain eetterillä huuhtoa vielä sitä?
     
  2. DX

    DX Double Gearhead

    ei oo mitään väliä, ite en sen kummemmin kasausöljystä putsaile, sen verran vaan pyyhkäsen palotilan puolelta ettei tee kiusaa kansipaffia yms. tiivisteitä asennellessa, seetit todnäk huuhtoutuu kuivaksi jo startatessa ja se öljymäärä kuitenkin niin pieni, että vaan korkeintaan pieni pölläytys käynnistyessä ja se siitä, katit yms. huikkasloukutkaan tuskin noteeraa sellaista.
     
    Muokattu: 18.3.2017
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    En ole ikinä putsannut ja isolla öljymäärällä aina kasannut.

    Kattoo vaan ettei kansipahvin, imarin ja pakoputken tiivistepinnat ui öljyä.
     

Kerro tästä muillekin!