Hallitus uudistuu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja roope, 12.11.2011.

  1. R/T 440

    R/T 440 3rd gear

    Eiköhän aleta kaikki me aiemmin "nukkuneet" jäsenet osallistumaan toimintaan aktiivisemmin, jottei meiltä "mene kerho alta". Kaikki voivat miettiä nyt rahkeitaan ja ilmottautua vapaaehtoisiksi kerhon toiminnan jatkon säylyttämiseksi. Itse olen valmis, vaikkakin en ylihalukas kuulumaan kerhon hallitukseen jos sieltä on pois lähtijöitä luvassa.
     
  2. SB 340

    SB 340 2nd gear

    Hallitus

    Ja täytyy nostaa porukalle hattua!!! Oli komea osasto ACS:ssä!! Kaikesta huolimatta. Roopelle terveisiä oli ilmeisesti eri päivänä paikalla. Manniset hoiti hienosti tonttia :D
    Minusta tuommoinen osasto ja sen eteen työskentely kannustaa ehkä muutakin jäsenistöä osallistumaan toimintaa. Tunnen jo tähän ikään oman rajallisuuteni, joten ainakaan tässä vaiheessa en pysty osallistumaan noin aikaa vievään toimintaan. Mielestäni se ei kuitenkaan ole niin vähäpätöinen asia, jonka voisi hoidella "vasurilla ohi mennen ja puollihuolimattomasti". Kuten joku jo mainitsi, vastuunkantajia odottaa suht isot saappaat täytettäväksi.
     
  3. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Tervehdys,

    Tampereen näyttelyssä piipahdin kahvittelemassa FMA:n pilttuussa kun kutsu kävi ja kahvittelun lomassa keskustelimme myös hiipuneesta kerhotoiminnastanne.

    Itse edustan GM Cruisers ry:tä ja otin heti näyttelyn jälkeen hallituksemme keskuudessa esille pohdinnan, että pystyisimmeköhän jollain tavalla jelppaamaan ja vähän tsemppaamaan toimintaanne. Samaa harrastajakuntaahan tässä ollaan kaikki tyynni!

    Ymmärsimme, ettei FMA:lla ole omia tapahtumia tänä vuonna, joten näin alkajaisiksi haluaisimmekin kutsua FMA:n jäseniä mukaan vuotuiseen hyväntekeväisyystempaukseen, SOS-Lapsikyläajeluun.
    Tapahtuman idea on ajeluttaa Espoon SOS-Lapsikylän asukkaita jenkkiraudoilla ennalta sovittuun kohteeseen, joka tänä vuonna on Espoon automuseo. Ajelu on vuosittain erittäin odotettu tapahtuma SOS-Lapsikylän asukkaiden taholta.
    Olisikin hienoa, jos myös FMA:n puolelta saisimme autokuntia mukaan!

    SOS-lapsikyläajelusta nettisivuillamme (ilmoittautuminen Loikkasen Timolle)

    Suomessa on erittäin paljon harrasteautokerhoja, joista jotkut ovat jakautuneet kahdeksi tai useammaksikin kerhoksi. Joskus jakautumisten taustalla ovat näkemyserot ja toisinaan jopa henkilökohtaiset erimielisyydet, josta sitten on kehkeytynyt kyräilyä ja muuta varsinaiseen harrastamiseen asiaankuulumatonta toimintaa.
    Näytetään me mallia, kuinka jopa erimerkkeihin perustuvat kerhot voivat pitää yhtä sulassa sovussa ja keskittyä siihen olennaiseen - eli harrastamiseen ja sen tukemiseen!

    Harrastajaterveisin,

    Janne Lepistö, varapuheenjohtaja
    GM Cruisers ry
    varapj@gm-cruisers.fi
    050 487 3265
     
  4. leenamari

    leenamari 1st gear

    Tervetuloa myös minun puolestani ! Henkilökohtaisella kokemuksella voin sanoa että GM ja MoPar mahtuvat hyvin samaan tapahtumaan :wink:
    ja perheeseen, meillä kotona '62 Impala ja '62 Dart Max Wedge Clone

    Toivottavasti saatte uusia tekijöitä ettei homma ihan jäädy!

    Terveisin Leenamari
    GM-Cruisers Ry:n Puheenjohtaja
     
  5. tjl

    tjl Gearhead

    Tervetuloa SOS-lapsikylä ajelulle minunkin puolesta. Olen tänä vuonna hommaa masinoiva hallituksen jäsen. Yhteydenottoja reilusti vaan ja mukaan Cruisaamaan hyvällä asialla.

    Timppa
    0500-8713253
    ss63impala@hotmail.com
     
  6. roope

    roope Gearhead

    Terve
    Kiitos kannustuksesta. Olen jo useamman vuoden peräänkuuluttanut uutta porukkaa toimintaan,ikävä kyllä aika laihoin tuloksin. Suurin syy nykyisen hallituksen väsymiseen on osalistuja kato järjestettyihin tapahtumiin. Emme ole keksineet siihen muuta lääkettä kuin vaihtaa vetäjiä. Olisiko siitä apua ? Itse olen vahvasti sitoutunut jatkossakin kerhon toimintaan. Auttelen sitten vaikka rivijäsenenä,kaikki käy. Samoin ajattelee moni nykyisen hallituksen jäsen. Minkäänlaista erimieleisyyttä en ole havainnut , siitä ei mielestäni ole kysymys. Onko minulla "laput silmillä " sitä en osaa sanoa ! Tulkaa kertomaan ajatuksianne ensi viikonloppuna Lahteen olemme Juhanin kanssa paikalla koko viikonlopun.
    SOS lapsikylä ajeluttaminen voisi olla hauska kokemus. Asiaa pitää viedä eteenpäin.
    Ps. Aikaisemmasta poiketen kerho osallistuu EXTREME CAR SHOW näyttelyyn loppukesästä. En osannut sanoa ei kun pyydettiin :D En vielä tiedä minkälaista kalustoa paikalle tarvitaan mutta palataan asiaan.

    Terveisin Roope
     
  7. Mopar-Mamma

    Mopar-Mamma Gearhead

    Kiitos GM-Cruiserseille Vantaan visailuajojen järjestämisestä, jonne mekin isännän kanssa Imperialilla osallistuimme viime lauantaina. Rohkenimme lähteä mukaan, koska olitte ystävällisesti myös Moppe-kansaa kutsunut osallistumaan tapahtumiinne :D . Todella kivan reitin olitte tehneet ja rastit olivat erinomaisia (vaikkakin paikoitellen kysymykset olivat todella haastavia :p ). Kukaan ei katsonut nenänvarttaan pitkin meitä "vääräuskoisia".

    Toivon todellakin, että saataisiin aktiivista porukkaa FMAn syksyn kokoukseen, vaikka välillä meinaakin usko horjua. Puhujia aina riittää, mutta tekijöistä on pulaa. Ja samalla kiitokset kerhon hallitukselle, joka on jaksanut järjestää tapahtuamia laimeasta osanotosta huolimatta. Tämä kesä on ensimmäinen pitkään, pitkään aikaan, kun MoparMeetiä ei ole. Onneksi on tuttuja harrastajia, joten eiköhän tässä jonkinlainen oma MoparMeet saada polkaistua kasaan pienellä porukalla :rotfl:

    terkuin Pipsa
     
  8. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Itseä aina Moppet on kiinnostaneet, mutta GM:t ovat vaan vieneet, niin oisko mahdollista ajatella sellaista kannatusjäsenyyttä? Moppeja tulee kuvattua aina kun vaan niitä näkee, noh muskeleita Moppeja, mut kuitenkin... Olisi todella sääli että jos toiminta menisi sen takia nurin ettei ole kannatusta/järjestäytynyttä toimintaa. Vaikka meillä eri merkkien harrastajilla on oma kerhomme, niin me kaikki kuitenkin kuulumme samaan ryhmään joka harrastaa Amerikan autoilla ajelua ja pönöttelyä auton vieressä...
     
  9. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Forssassa olisi kaivattu pientä Mopar-aktiviteettia, kun nyt koko kalusto oli hajaantuneena pitkin aluetta..
    Olin itsekin "vankina" toisen merkkikerhon aktiviteeteissa 10 vuotta ja pääsin pois viime kevänä. Sinne löytyi ainakin toistaiseksi jatkajia mutta vasta kun oli se "viimeinen pakko" ja aktiivit lopetti, monen vuoden valitus ei tuonut yhtään uutta pysyvää jäsentä hallitusriveihin.
    Toivottavasti toiminnan lamaantuminen tekee saman täällä.
    Itse en heti halua pestiä uudessa kerhossa, en ole edes jäsen vaikka mopseja on ollutkin tallissa vuodesta -92. Löytyi auton hanskiksestakin papereja mopar meetistä jostain ysärin puolestavälistä.
    Dramaattisinta on, jos niitä hyviä fma-karkkeja ei saa enää Tampereelta?
     

Kerro tästä muillekin!