Halpa kiillotuskone, mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Anonymous, 7.9.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eli ns. "kulmakiillotuskone", sellainen pikkurälläkän näköinen, jossa säädettävä pyörimisnopeus. Muistelen nähneeni tuollaisia, jossain meidän taivaassa valmistettuja, joskus myynnissä n.50e hintaluokassa, en vaan yhtään muista missä. Tuollaiselle alle 100e laitteelle olisi nyt tarvetta. Älkää ehdottako, että osta heti kunnon kiillotuskone. En ole ainakaan tällä hetkellä valmis sijoittamaan useita satoja vehkeeseen, käyttö on kuitenkin sen verran vähäistä. Toisaalta en myöskään vie myllytykseen, itse pitää tehdä. Itse maalasin, itse kiillotan. Vaikka porakoneella tai käsin niinkuin tähänkin asti, jos ei halpaa konetta löydy. Vinkkejä?
     
  2. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Lidl möi jotain myllytysmasiinaa tuossa kesällä, tulee varmaan uudelleenkin tarjoukseen siellä.
     
  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    eikös se lidl ollu 30e?
     
  4. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Mäkin muistelen jotain 29,90 ... ai joo liian halpa :)
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    No oliko siitä mihinkään, tässä lähellä avattu lidl niin vois mennä realisoimaan sen? Onko siinä säädettävä kierrosluku?
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    moikka myös
    keltaisen pörssin tavarataloista löytyy ja hinta oli 49e , kierros säädettävissä 300-3000rpm/min lahdessa ainakin oli
     
  7. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Muistaakseni kierrosluku oli säädettävä, mutta en osaa sanoa enempää, sillä siinä vaiheessa kun ehdin itse Lidliin niin ne oli jo loppu ja kassajonossa just edellä olleella pappareisella näytti olevan sellainen kainalossa... yleensähän tota tarjouskamaa on vain muutamia kappaleita ja ne menee heti aamusta..
     
  8. herrakani

    herrakani 1st gear

    Tos riihimäellä oli ainakin niitä viel viimeks kun hain saranasämpylöitä ja omenamehua.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Bilteman nettikaupassa kiillotuskone alle 20 egee,ei tosin kulmahiomakone malli,www.biltema.fi.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo tolla biltema-mallin "kiillotuskoneella" ei tee yhtään mitään, sillä voi korkeintaan levittää vahaa.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eipä tunnu Tampereelta löytyvän mistään, Lidlissäkin on vain epäkeskohiomakoneita 29,90? Täytyy varmaan viikonloppuna hakea tuolta Lahden pörssitavaratalosta, kun olen sinne suuntaan menossa. Kiitoksia vinkeistä!
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    kiillotuskone

    Tein itse kerran ja on hyvintoiminut.Otetaan sähköviallinen kulmahiomakone ,ankkuri leikataan poikki sen verran läheltä kulmavaihdetta jotta siihen saa käymään akku porakoneen. Hiomalaikan tilalle saa kunnon myllytys "superloonin" tarvike liikkeestä .
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mistäs niitä tällähetkellä saa, juuri tuollaisia kulmamalleja, missä säädettävä kierrosluku!
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    No eikö kukaan tiedä?
     
  15. Satan

    Satan 1st gear

    Hong kongissa näin viimeeksi kun kävin, ja hinta taisi olla jotain 30 eskon paikkeilla.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ylivieskassa ja Oulssa Iso Kärkkäinen on kulmamallia.
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hki, oulunkylä, varaosamaailma-niminen myymälä myy ison kulmahiomakoneen kokoista kiillotuskonetta jotain 45egee. On säädettävällä pyörimisnopeudella ja sisältää jonkinlaisen karvalaikan.
     
  18. Pitu

    Pitu Gearhead

    Kovasti tunnutaan tietävän missä näitä myydään, mutta tunnustaako kukaan tehneensä moista hankintaa?

    Olis kiva kuulla tekeekö noilla vehkeillä mitään?
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tarjoustalosta ostin juuri kaksin käsin kiinni pidettävän mallin. 16€. Saas nähdä tekeekö tuolla mitään. Kulmahiomakone malliakin oli, muistaakseni 39€.
    Ja nämä Klaukkalan tarjoustalossa.
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Espoon Niittykummun Lidlissa oli vielä ainakin eilen jäljellä about 20 kpl hintaan 16,9,-
     

Kerro tästä muillekin!