hammerite hyvä maali??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja mikko69, 21.2.2005.

  1. passerby

    passerby Gearhead

    Varsin hämäriä päällekkäisyyksiä/ samankaltaisia nimiä/ ristiriitoja käyttäjien kokemuksista. Itse en ole Mastonin Hammeria ostanut enkä muutenkaan käyttänyt mutta HammerITEÄ eli sitä itteensä olen käyttäny sileänä ja Hammeredina ja pidän. Ainoastaan ihmetyttää Hammered Black joka näyttää ruskealta.. No, sivuseikka.

    Tikkurilan Metallacia on pikkupurkki hopeaa, jo monetta vuotta hyllyssä koska oli/on niin ohutta lirua että huono maalata pensselillä ja tuntuu ettei yksi kerros riitä, hyvä jos kaks. Vaatis kai alle ihan kunnon mattavalkosen pohjamaalin.
     
  2. passerby

    passerby Gearhead

    Tähän väliin kunnon puujalkavitsi.. Mikä oli Lemmy Kilmisterin ehdoton suosikkimaali? No tietysti HAMMERED! Haha.... höhö.
     
  3. valpas

    valpas Gearhead

  4. valpas

    valpas Gearhead

    Se metallic on vissiin samaa lirua, kuin Hammer?
    Niin, ja minä olen tottunut Hammerite Hammered maaleihin (eli vasaralakkaefektillä), ja vertaan Hammeria niihin, ja pettynyt olen. Ainut, mitä hyvää siinä Hammerissa oli, niin kiilto, se oli hyvä, mutta kiilto ei ole mulle se ykkös asia. Vasaralakkaefekti ei synny ohuella keroksella, eikä ole tarkoitus maalata useita kerroksia. On syntyny kertavedolla, tai telauksella oikeella Hammeritella. En viitsi alkaa edes kokeileen Hammerilla.
    [​IMG]
     
    passerby tykkää tästä.
  5. Tässä toinen:

    Hammerilla maalattu naama

    [​IMG]
     
    passerby tykkää tästä.
  6. passerby

    passerby Gearhead

    *Metallac
    Ainakin ominaisuutensa perusteella kuulostaa samalta, muusta en tiedä.
     
  7. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    briteistä taitaa mm ebayn kautta saada alle 20eurolla 250ml purkkeja väreissäkin.. tosin tota vanhan väristä vaaleen vihreetä en oo nähnyt.
     
  8. ValluRaivo

    ValluRaivo Gearhead

Kerro tästä muillekin!