Hansen racing?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja electra1, 23.2.2007.

  1. electra1

    electra1 Gearhead

    Onko suomessa välittäjää tällä hetkellä kyseisen puljun osille? Hemmetti ku ei tuosta ruåttista ymmärrä mitää...
     
  2. speedy

    speedy Double Gearhead

    Racers Place näyttäis hoitavan asian 8)
     
  3. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Ainakin racers place keravalla. Kah joku oli nopeampi :eek:
     
  4. vitoni

    vitoni 1st gear

    www.staramigo.com Lappeenrannassa,Liikan Ami toimittaa tavaraa nopeesti ja hyviä neuvojakin saa! Ite tilaan sieltä kaiken! :wink:
     
  5. El kamina

    El kamina 3rd gear

    Us center oli ainakin muuta vuosi sitten!?? Nykytilanne?? I don't know!?

    :pinup:
     
  6. jenkkijuuso

    jenkkijuuso Gearhead

    Jamant espoossa ainakin jotain tarpeen tullen tilailee tuolta, mutten tiedä onko sitten varsinainen jälleenmyyjä.
     
  7. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    Ainakin enne siellä oli ihan suomen kielinen kaveri. Ja tulee postiennakolla....
     
  8. z28

    z28 Gearhead

  9. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Olen jälleenmyyjä!!! Kaikki jotka sieltä ostaa tavaraa, ovat jälleenmyyjiä!!!
     
  10. Mopo305

    Mopo305 1st gear

    Skinnars Verkstad Vaasa.V8:ssa on puh numero
     
  11. pontso

    pontso Gearhead

    soita sinne ja pyydä Greeger Öhman puhelimeen niin homma toimii myös suomen kielellä . greeger on syntyperänen suomalainen mutta asunu jo kauvan ruotsissa
     
  12. mhj

    mhj 1st gear

    Etunimessa jotain outoa? Voisko olla Gregor tms?

    Myyko Hansen siis suoraan kuluttajillekin? Kotisivuilta saa kasityksen, etta olisi vaan tukku ja jalleenmyyjien kautta ainoastaan saisi kamaa? Kiinnostaisi kovasti minuakin.
     
  13. KKOSKINEN

    KKOSKINEN Gearhead

    Tilasin kerran yhdeltä Suomessa toimivalta Hansenin jakelijalta jarrulevyt postiennakolla. Tuli väärät jotka palautin. Sitten ei firman puhelin enää vastannutkaan lainkaan. Rahat sisällä mutta ei minkäänlaisia jarrulevyjä. Soitin suoraan Ruotsiin. Sitä kautta asia ratkes ja sain osani. Tuota Suomenpään firmaa ei enää kait ole olemassakaan. Kyllä tukholmanpäässäkin suomenkieltä ymmärrettiin. Kysyy vaikka puhelimeen vastanneelta että kan ni finska?

    Hansenin katalooki kannattaa hankkia, siitä on hyötyä kotomaastakin tilatessa kun tietää osanumeron itse, se nopeuttaa toimintaa.
     
  14. Olly

    Olly 3rd gear

    Tampereen suunnassa ainakin Kivitilassa saa Janilta tilattua puulaakin osia
     
  15. mhj

    mhj 1st gear

    Onko nyt sitten Hansen muuttanut käytäntöään, aiemmin tuolla mun mielestä luki, että myynti vaan jälleenmyyjien kautta. Nyt siellä ei näy enää mitään sen suuntaista. No, hyvä tietää.
    Näkyy muuten olevan sen suomalaisen etunimi tosiaankin Greger, ainakin sen niminen siellä on töissä.
     
  16. MudMax

    MudMax Gearhead

  17. mhj

    mhj 1st gear

    Talla tyopaikan koneella ei ainakaan toimi.
    Aiemminkin sen toiminnassa on ollut katkoja ja muistaakseni ei toimi Firefoxilla, Explorerilla kylla.
     
  18. MudMax

    MudMax Gearhead

    Kiitos mhj, Explorerilla näkyykin toimivan.
    Webshopin valikoima ei päätä huimaa, tarjolla oli lähinnä suodattimia, mattoja + koristesälää :-?
     
  19. pontso

    pontso Gearhead

    joo tuli nimeen oikein kirjoitus virhe . mä oon ollu asiakas hanseenille jo n.20v ja aina on pelannu tiskillä , faxilla ja puhelimella
     

Kerro tästä muillekin!