Harjoituspäivä!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja KennyJr, 15.4.2009.

  1. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Paikalla kaikki joita tarvittiin että päivä saatiin suoritettua. Sehän suoriutu, eikö? Onks toi liimakulu jotenkin päiväkohtanen? Ei se kai mansikoita maksa, se maksaa euroja ja sille varmaan pystyis löytää ihan tarkankin summan halutessaan, mut ehkä ne on "liikesalaisuuksia"? Mut ehkä tästä on turha saivarrella; FHRA katsoi kustannukseksi testipäivälle 200€, riittävästi tiimejä ei pitänyt sitä hintaa tai jotain muuta asiaa itselleen sopivanan eikä päivää järjestetä. Sillee se kapitalismi ja kysynnän & tarjonnan laki toimii, eikä siitä sen enempää sovi valittaa. Silti mielestäni sopii kysyä, että perustuuko tuo 200€ johonkin vai onko se hinta "bisnesmielessä". Vastausta siihen ei erilaisia epämääräsiä heittoja lukuunottamatta ilman laskelmia liene luvassa? Kuten sanottu, en minä valita, tokkopa olisin testaamassa vaikka se maksais euron kun kaikki hillo menee noiden kisalähtöjen ajamiseen.
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead

    Sama täällä. Enkä tiiä riittääkö niihinkään, mutta aika näyttää. Sehän tässä on, että ei tommoinen satanen tai kaksi tunnu juuri miltään äkkiseltään. Mutta hitto kun niitä satasia ja kakssatasia tuntuu lentelevän ovista ja ikkunoista ulos näissä hommissa :rotfl:

    Kukaan ei varmaan voi sanoa, että lajin kalleus yllätti. Mutta kyllä mullakin vähän ihmetyttää, että miten voi päivä lisää tehdä noin paljon kuluja, kun kaikki romut kerran on pakko raahata joka tapauksessa paikalle, samaten kun rata on joka tapauksessa pakko prepata.

    Jos mä lennän ulkomaille töihin ja päätänkin olla siellä päivän pidempään, niin tuskin se reissun hinta kaksinkertaistuu siitä? Ei. Mä maksan päivän enempi hotellista, safkoista, päivärahoista ja palkoista. Ns. isot kulut pysyy samoina.
     
  3. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Esimerkki Ruotsista

    Meca Raceway Pro Test and Tune nyt vappuviikonloppuna. Kaksi päivää klo 10.00 - 18.00 täysprepatulla "maailmanluokan pidon" omaavalla 1/8 mailin radalla. Hintaan 5000 Skr eli n. 500 eur sisältyy lounas viidelle henkilölle lauantaina ja sunnuntaina, 20 kpl sponsoreille tarkoitettuja sisäänpääsylippuja ja sähkö (230/8A ja 400/16A). Tapahtuma on yleisöltä suljettu.

    Osallistujalistan mukaan 25 ilmoittautunutta, mm. vuoden 2008 pro stockin EM 1., 3. ja 4. ja PM EM 1.
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Aika kovia nimia on listassa.
    Mutta nayttas se sahko erikseen maksavan, 400v 1000kr ja 230v 500kr. Tarttee ainakin sorvi olla mukana jos meinaa melkein sadan euron sahkot vetaa kahressa paivassa :odroll:
     
  5. askut

    askut 1st gear

    viissataa viimeks maksoin et sellai
     
  6. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Samaa ihmettelin. Eurodragster.com sivulla mainostettiin sähkön kuuluvan entry feehin (uutisen päiväys 21st April)
     

Kerro tästä muillekin!