Harley: HD SwineGlide by Esa Uusitalo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja rebel58, 7.2.2005.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Muistan toki mutta en muista veeseiskan esittelyä. Street/Race 89 tai 90 vuonna oli juttu, täytyypä kaivaa lehti esiin.
     
  2. always bb

    always bb Gearhead

    oli pyöränäyttelyssä kanssa jepjepin osastolla pari oikeaa namupalaa (punamusta). vaikka en mikään harrikka fani olekkaan
     
  3. Swine

    Swine Gearhead

    Onpa tuo kimpoillut omassakin mielessä ja olen täysin samaa mieltä.Sen verran rajun vaikutuksen tuo teki meikäläiseen,että omasta shovelista olen tekemässä hiukan samanhenkistä.Vaikka mr.Uusitalon viritykset ei aina olekaan mulle mieleisiä,niin tämä peli on ehdotonta eliittiä sen äijän tekosista.Mä näin jossakin ilmoituksen muutama vuosi takaperin,jossa myytiin kyseinen häksätin.Aikalailla entisessä asussaan näytti olevan.Taisi takalokariin olla asennettu joku mauton sokeripalasatula ja takalokarin rautoihin pultattu selkänoja tälle satulalle.Onneksi ei kuitenkaan mitään prkleen hapsuja stongassa tai kiljukotkia näkynyt ilmanputsarissa....
     
  4. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    En sitte ole ainoa, jolle toi on aiheuttanut fiboja. Kävi joskus mielessä, että jos tolle käy normaali Harley-tyyliin, että kesän ajelujen jälkeen kuosi menee kokonaan uusiksi omistajan sen hetkisten fiilisten mukaan, niin paljon hyvää tavaraa menee hukkaan. Hienoimman pyörän tittelista kilpailee kyllä erittäin tasavahvasti Tapolan streamliner, Warren pannu (eri kuoseissaan) ja Vermilän norsu.
     
  5. dustujevski

    dustujevski 1st gear

    joo pistä vaan pussihousut tilaukseen
     
  6. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Ihan selkeesti ;)
    Vanhoja muistelee..... :rotfl:
     
  7. minorv8

    minorv8 Gearhead

    Ei muuta kuin kävelet Jari sinne autokatoksesi alle ja katot sitä läjää mobilistin silmin... Uskoisin että tilanne normalisoituu...
     
  8. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

  9. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Ihan tuota rehellisesti sanottuna.
    Muistan kyllä kun tuo pyörä esiteltiin vkasissa aikoinaan ja ei silloinkaan herättänyt mitään viboja. Ja ei muuten edelleenkään herätä. Mun mielestä tuossa nyt ei oo mitään ihmeellistä, että sit pitäisi erikoisena myydä. Ihan peruspyörä jota on maalattu ja vaihdettu "mäntyharjumallin keula"... Eli mäntyharjun chopper.
    Meillä on tallilla monta hienompaa mun mielestä "tavallista pyörää" eikä niistä kukaan intoile mitään.
    Hyvillä osillahan toi kone on tehty mut silti ulkonäössä en nää mitään.
    Tai sit mä oon liian kriittinen ja liikaa harrikoita nähny??? :odroll:
     
  10. Swine

    Swine Gearhead

    No niin,JariV.Eurot pulpettiin ja mopokaupoille siitä :D
     
  11. Karva

    Karva Gearhead

    Niin ... nätti perus rullari se siinä ???


    Noita alkaa olla joka lähtöön mutta on se vaan sika hiano, oli mänty-keula tai ei, onneksi nykyisin on suomi-landia täynnä toinen toistaan hienompia pyöriä, ja lisää tulee koko ajan, konttitolkulla ...

    Taitaa päästä käymään vanhanaikaiset kun porukkaa alkaa tympiä joku vallalla oleva tyylisuunta, nyt tuntus olevan taasen tulossa muotiin noi vanhaan tyyliin tehdyt, ei niin kään nämä pari kolme vuotta takaperin olleet möhkö-fantti pyörät ylisuurilla koneilla, niin ja kunnon pitkäkeula on aina muodissa, eikös se nyt tas ole pelkästään hyvä jotta kaikki tyylisuunnat ja muut merkki-sekoilut menee sikinsokin, ei kait kukaan enään itke jos kaverilla oli Hd, mutta meni ja osti vaikka Hondan super kyykyn, vaikka vaihtelun vuoksi .....

    Hieno se on ja noita nostalgisia syntyy lisää, voisin panna vetoa niin se Mr Alasalmen viime kesäinen saa kohta samaan tyylisuuntaan tehtyjä seuraajia, eihän herra A sen kummempia kehitellyt, mutta teki vaan hiton nättiä jälkeä, jokun täytyy aina välillä kulkea edellä, ja varmaan jokusen vuoden päästä siitäkin tulee vastaavia kirjotuksia, onhan noita entä sitten se raaka peltiseppo pärrä ...

    Jos olis jotain jäänny kirstun pohjalle tuossa nyt olis taas sellaanen jotta pitäs ostaa omaan käyttöön ....


    8) :lol: 8)
     
  12. bowtie61

    bowtie61 1st gear

    hd-hipin kanssa samoilla linjoilla , alasalmi edelläkulkija mopollaan :eek:
     
  13. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Swineglide säväytti aikoinaan ollen massasta poikkeava rakennelma. Silloin kun ei ollut mitään ellei ollut kopteristuukkia pannun koneella.

    Nykypäivän mittapuulla tarkasteltuna sikaliitäjä ei ole enää mitenkään erikoinen, harmoninen kokonaisuus se kyllä on. Nettiauton kuvakulmat eivät tee oikeutta tuolle pyörälle ja mielestäni peräpäätä on muutettu alkuperäisestä rakennelmasta, siinä oli muistaakseni putkitetut iskarit eikä mitään takasitsiä saatikka selkänojaa.

    Kun kuvia tarkastelee paremmin niin loppupelissä tuo laite on hyvinkin alkuperäinen. Tästä nähdään kuinka pienilläkin muutoksilla saadaan hieno kokonaisuus aikaiseksi. Mutta eipä tuo hintapyyntikään ole ihan mahdoton tuon ikäisestä pyörästä.
     
  14. Piru

    Piru 1st gear

    ...siinä vaiheessa olis varmaan jo kaveripiirikin vaihdettu... :rotfl:
     
  15. JariV

    JariV 2nd gear

    No vieläks tää laite on hengissä?
     
  16. FURY BB

    FURY BB 3rd gear

    Pyörä asusti vielä vuos pari sitten Karkkilassa ja oli edelleen siistissä "sika kuosissa".Kaveri teki pannuun täyden kone pokan ja näin ollen on niiltäkin osin vielä iskussa.Nyky siainnista ei muistikuvaa :oops:
     
  17. ei pysty

    ei pysty 3rd gear

    Sikaliitäjä löytyy nykyään Espoosta. Kaksi kesää ollaan menty satalasissa. Nyt on tarkoitus fiksata/fiksauttaa parinkymmenen vuoden hitit maalipinnoissa kuntoon. Saatta olla myös, että koneesta tulee PanKnovel look by Ironwing. Tekniikka pelittää - laakin peli ja ruttua löytyy yhä ihan kiitettävästi.
     

Kerro tästä muillekin!