Harrasteajoneuvoparkki Hyvinkää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja AH3000, 30.4.2019.

  1. AH3000

    AH3000 1st gear

  2. Harri S

    Harri S Double Gearhead

  3. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Onkohan tähän joku syy kun pitää olla turpakäräjien kanssa päällekkäin?
     
    cdv70 ja mawe tykkäävät tästä.
  4. AH3000

    AH3000 1st gear

    Tämä on nyt viides vuosi kaikille harrasteajoneuvoille tarkoitettu tapahtuma mopoista kuorma-autoihin, joita kaikkia on tapahtumaan osallistunut. Ei ole merkki- eikä maarajoituksia.
     
    Rahikainen tykkää tästä.
  5. kapa73

    kapa73 2nd gear

    No jopa olen ollut puusilmä kun en ole tota huomannut. Aika usein myös työpäivä venyy niin pitkään että olen ohi ajanut huomaamatta.
    Pitääpä pyörähtää joskus.
     
  6. Elky70

    Elky70 Gearhead

  7. AH3000

    AH3000 1st gear

    Kiitos!
     
  8. 1320

    1320 Gearhead

    Tänään ajelin Riksuun Turpakäräjille, mut olin hieman etuajassa joten ajattelin kurvata Hyvinkään keskustan kautta. Ihmettelin, että onpas paljon vanhaa kalustoa liikenteessä, kunnes muistin että joskus oli juttua näistä Hyvinkään keskiviikkokokoontumisista. En ollut koskaan käynyt, kun olen ajellut aina Riksuun käräjöimään, mut nyt ajattelin poiketa katsomaan, että olisko tämä tapahtuma vielä hengissä.

    Näytti olevan, hyvin oli porukkaa kauppatorilla! Katselin autot läpi ja lähdin sit jatkamaan kohti Riksua, eli kovin pitkään en kerennyt paikalla olemaan. Hyvä tapahtuma silti (vaikka onkin Riksun kanssa päällekäin), täytyy toistekin poiketa!

    Tuolla muutama kuva: https://tapahtumakuvia.kuvat.fi/kuv...inkään+Mobilistit/Torikokoontuminen+3.6.2020/

    [​IMG]
     
    sleepercooler ja Isamu tykkäävät tästä.
  9. 1320

    1320 Gearhead

    Eilen tuli poikettua Hyvinkään torilla katsomassa olisko porukkaa paikalla. Olihan siellä jonkin verran kalustoa, ja varmaan illan mittaan olisi tullut lisääkin, mutta itse täytyi jatkaa kohti Riksun Turpakäräjiä niin hirveän pitkään en ehtinyt paikanpäällä olemaan.

    Hienoja autoja oli kuitenkin paikalla. Tuossa jokunen kuva: https://tapahtumakuvia.kuvat.fi/kuv...inkään+Mobilistit/Torikokoontuminen+2.6.2021/

    [​IMG]
     
    Latexoxo tykkää tästä.
  10. 1320

    1320 Gearhead

    hapa11 tykkää tästä.
  11. 1320

    1320 Gearhead

    Fileeraus tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!