Harrasteautojen hinta-arvio 68/69 Chevrolet ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja kd0264, 27.11.2014.

  1. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Muokattu
     
  2. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Juurikin noin. Itsellänikin on pesänjako kesken. Omasta mielestäni olen arvioinut kulkuneuvojen arvoja realistisesti, perustuen siihen että on noita tullut kuitenkin tavalla tai toisella harrastettua kauan
    Guzzi esimerkiksi on ollut omistuksessani
    14 vuotta. Vaimo arvioi hinnan mint-kun toisen pyyntihinnan mukaan. Ja sama juttu kaikessa muussakin omaisuudessa, mm. kirjat, levyt yms pitäisi arvioituttaa antiikkiin erikoistuneella huutokauppakamarilla. Pesänjakaja nimettiin 1,5 vuotta sitten, vielä emme ole edenneet yhtään..
     
  3. rb

    rb Double Gearhead

    No ei ole helppoa sullakaan.
     
  4. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Itseasiassa on ollut aika yllätys minullekin kuinka hitaasti homma etenee. Esimerkiksi sain torstaina kirjeen jonka vasta puolen asianajaja oli lähettänyt pesänjakajalle jo joulukuussa. Lisähupina on että haluan lunastaa talomme jossa olen asunut lastemme kanssa erosta, vaimo vaatii vuokraa eropapereiden allekirjoituspäivästä lähtien - ja prosessi venyy aivan minusta riippumattomista syistä...
     
  5. pas2

    pas2 Gearhead

    Älä hirtä romuihin, kamuta ne tuolle pilviin hinnoittelijalle ja ota rahana puolet tolkuttomasta arvosta. Pidä talo ja lähivanhemmuus.
     
  6. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Olisikin niin yksinkertaista. Kun sanoin etyä luovun mielelläni Guzzista hänen arvioimallaa hinnalla oli vastaus ett hän haluss sen sillä hinnalla mihin itse arvon olin arvioinut. Ja kaikki kommunikointi aiheesta siis asianajajien välityksellä..
     
  7. BBC

    BBC Guest

    Tuo on paha tilanne kun keskustelu käy kalliiden asianajajien tai ns. pesänjakajien kautta. He mielellään viivyttelevät hommia , koska sillä ne elää kun vetävät joka eurosta oman provikkansa.

    Erohan tulee voimaan automaattisesti kun määräaika on mennyt umpeen, joten mitä nopeammin nimet paperissa ja kamat jaettu sitä nopeammin voi alkaa uuden elämän.

    Itselläni vain yksi ns. virallinen ero takana ja oli niin fiksu nainen että suostui siihen että otin hänen puolikkaan taloveloista itselleni ja maksoin ehkä jotain 20t euroa irtaimistosta. Kumpikin piti 2 autoa ja omat hankkimansa harraste yms. irtaimistot.

    Siitä viisastuneena (2003), ei minun taloa, muuta kiinteää omaisuutta, autoja, moottoripyöriä enää jaeta. En vain mene enää naimisiin. Nuorena uskoi että se on oikea tie, nyt ihmettelee että mitä se naimisissa olo muuttaa? ei mitään, mutta mutkistaa pirusti asioita silloin kun ruoho alkaa olemaan vihreämpää aidan toisella puolella, tai toisella osapuolella alkaa olemaan dollarin kuvat silmissä.
     

Kerro tästä muillekin!