Harrasteauton reaaliarvo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 24.6.2017.

  1. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Eikö auto voi olla kiinnostava
    Koskahan sä olisit ketään "vienyt kuin pässiä narussa", ei tuu mieleen :rotfl: Ja kerropas nyt millon on tullut puutaheinää ilman argumentteja?

    Mistähän me ollaan sun kanssa taitettu peistä, ainakin premium-saksalaisista. Oot ilmeisesti joskus ollut jossain autoliikkeessä kesätöissä tai jotain, ajokokemuksesta korjaamosta pesuhalliin ei kannata vielä muodostaa kovin vankkoja mielipiteitä auton ajettavuudesta :poff:

    Hyvä pointti pedolta, SL/SLK ei ole takapenkkejä eli rajoittaa käyttöä ainakin perheellisillä. Ja jos haluaa avoauton missä on takapenkit, mitä jää vaihtoehtoja? 3-sarjan Bemari, Camarot, Mustang, kai jotain Audejakin on rättikattoja? Aika kauas menee taas autojen reaaliarvosta mutta väliäkö sillä kun tämä topic on pelkkää sketsiä muutenkin :rotfl:
     
  2. urho3

    urho3 Gearhead

    Kyllä ennemmin laittasin saman rahan alkuperäiseen 100a:han kun tollaseen meseen. Kuitenkin aika mitätön auto tommonen niin sama jo sit ostaa se datsun. Mä en ilkiis tolla mesellä ajaa mut se on mun mielipide. Ostakaa pois jos sellaista haluatte,niin minäkin ostan sellaisen minkä haluan.
     
  3. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Hieno alkuperäiskuntoinen 100A:han on hieno! Ehkä osin siksi että niitä on niin kovin vähän jäljellä... Ei nekään tainnut olla oikein minkään arvoisia 90-luvulla, sama kun joku 97 Nissan Almera nyt. Mutta Amppeeri ei ehkä ole CLK:n kanssa ihan vertailukelpoinen jos haluaa avoauton.
     
  4. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Se on hyvä että tiiät työhistoriani paremmin kun minä itte. Netissä 99,9% höpinöistä on lähdeviittaamatonta puutaheinää, myös sun jutuista, kuten myös mun. Flektiaiheessa sulla oli lähteenä youtube video, voiko sellasella lähteellä argumentoida mitään? Ei. Muuten et liene viitannut mihinkään jollon lähtökohtaisesti juttusi on puutaheinää.

    Esim. Nyt oot olli aika pahasti vietävänä jos et itse vielä tiedostanut asiaa. Et kykene lopettamaan ja saan sut turhilla postauksilla jatkamaan tätäkin turhuutta. Et kykene lopettamaan vaikka ihan avoimesti äsken kerroin trollaavani sua. Miksi siis vastailet mulle vaikka mun mielipiteeni ei vaikuta suhun paskan vertaa ja tiiät että trollaan?

    E:tiivistin,
     
    Muokattu: 25.9.2017
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Sysler sebring, concorde ja mitä niitä oli samaa sarjaa, ja PT loser. Toki etuvetoja ja laatu on mitä on mutta ainakin concorde ym on minusta hienoja muotoilultaan.
     
  6. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Sellainen kantikas K-auto, Chrysler Lebaron, olis hieno ostaa talteen. Jos olis rahaa ja tilaa.
     
  7. Mr Dart

    Mr Dart Gearhead

    Höh. Onko joku erityinen tarve rakentaa vastakkain asettelu amerikkalaisten ja ei amerikkalaisten (lähinnä europpalaisten) harraste autojen/harrastajien välille? Itellä on 53 vuotias amerikkalainen ja 47 vuotias eurooppalainen ihan sulassa sovussa samassa tallissa. Molemmissa V8 toisessa kaasari toisessa ruisku. Molemmissa tasavertaisesti oma tekninen ja ulkonäöllinen viehätyksensä.
     
  8. rb

    rb Double Gearhead

    Jahas....

    Syntyykö tästä aiheesta vielä toiset 140 sivua, ilman Kaarnea??
     
  9. urho3

    urho3 Gearhead

    Kaarnesta tulee mieleen se tuomari Nurmion hän on Täällä tänään.
     
  10. f34

    f34 Double Gearhead

    Hitto ko säikähin, että Kaarne on päässyt taas vapaalle jalalle, kun tämä topikki aktivoitui...
     
    Imusihti ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  11. miguelo

    miguelo Gearhead

    Pertti K tykkää tästä.
  12. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Nyt tuli joulu!
     
    chevytb02 tykkää tästä.
  13. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Ei hyvä helvetti taasko tää alkaa..... ^^
     
  14. Tseitsei2

    Tseitsei2 3rd gear

    Kauheen hintaiset munkkikahvit!
     
    chevytb02 tykkää tästä.
  15. markoyt

    markoyt 3rd gear

    DejaVu
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  16. kepuri

    kepuri Gearhead

    Rokenroll
     
  17. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Aikansa kutakin, nimimerkissä muuten yksi a enemmän kuin ennen.
     
    Camino'79 ja Harri S tykkäävät tästä.
  18. peto

    peto Gearhead

    Kaarne on kuningas.

    The king is dead, long live the KING.

    Tervetuloa takaisin.
     
  19. grantorino

    grantorino Gearhead

    Kaarne? Missä olet piileksinyt?
     
  20. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Aito kaarne... Otan osaa!!!

    Minä nyt vaan harrastan autoja ja moottoripyöriä enkä ala vänkäämään mistään ja
    koskaan kaltaisesi hyypiön kanssa, eli ole hyvä ja valitse joku muu kohde.
     

Kerro tästä muillekin!