Harrasteauton reaaliarvo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 24.6.2017.

  1. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Ei. Esimiehen tehtävä on yhdistää työ ja tehtävä ja huolehtia, että molemmat voi hyvin. Oman egon pönkittäminen ja vallan käyttö on asiaan kuulumatonta.
     
  2. kaarne

    kaarne Gearhead



    Noin teoriassa mutta oikeassa elämässä esimiehet ovat vihattuja tyyppejä.
     
  3. grantorino

    grantorino Gearhead

    Toimitko Kaarne tämän saattajan esimiehenä, matkalla metsästä liikennekelpoisuuteen?
     
  4. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    huonot ovat. Olitko huono esimies?
     
  5. kaarne

    kaarne Gearhead


    Tämä henkilö joka ehdottomasti halusi pelastaa metsästä löytämäni auton on nuori mies ja eihän maitoparrat mitään osaa joten suoraan sanottuna ja ilman mitään liioittelua eihän operaatiosta olisi tullut mitään ilman allekirjoittanutta.
     
    Muokattu: 22.8.2017
  6. grantorino

    grantorino Gearhead

    Kiinnostaisi tietää vielä metsästä löydetyn auton merkki ja malli?
     
  7. kaarne

    kaarne Gearhead


    Ford Anglia vm. 1965
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ihan hyvä löytö
     
  9. Jsp

    Jsp Gearhead

    [​IMG]
     
    peto tykkää tästä.
  10. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    Tuliko takaisin liikennekuntoon vain purkamalla, puhdistamalla, tarkastamalla ja kokoamalla ?

    IS
     
  11. peto

    peto Gearhead

    Olihan kunnostustyötä tekemässä ammattikoulutetut merkkiliikkeen merkki ja mallikoulutuksen saaneet ammattilaiset, eikä mitään itseoppineita amatöörejä? Eikös se ollut niin ettei amatöörejä saanut laittaa tekemään edes perus jarruremonttia? Kaarne oletko saanut vaadittavat koulutuksen kun pystyit johtamaan kunnostustyötä?

    Btw. Milloin täytyy 1000 uuden aloituksen uhkaus tai joko on autokaupat Orsonin kanssa tehty?
     
    Kowalski tykkää tästä.
  12. f34

    f34 Double Gearhead

    Alkaa Kaarnen puheet menemään ristiin. Ei enää itse pysty muistamaan mitä on tullut kertoiltua. Veikkaisin, että vuoden sisällä hän väittää vielä, että hyvin entisöity harrasteauto maksaa vähintään kymppitonnin...
     
  13. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Ei vieläkään Kaarne soitellu? Onkohan kaarnen saldo loppu?
     
  14. kaarne

    kaarne Gearhead


    Sanotaan nin että kun tietää mitä tekee tulosta syntyy ja purkaa, puhdista, tarkista ja kokoa on paras korjausmetodi.

    Toisin sanoen tuolla tavalla auto saatiin pelastetuksi.
     
  15. kaarne

    kaarne Gearhead


    Itse en maksaisi euroakaan entisöidystä autosta.
     
  16. f34

    f34 Double Gearhead

    Et itse, mutta entäs Kaarne?
     
  17. kaarne

    kaarne Gearhead

    Työn tekivät oppipoika ja mestari.

    Poikkeus vahvistaa säännön eli tällä kertaa myös jarrut kunnostettiin itse.

    Olen soittanut mutta numero on feikki.
     
  18. kaarne

    kaarne Gearhead



    kaarne = allekirjoittanut
     
  19. peto

    peto Gearhead

    Eli olet merkkikoulutettu teknikko/insinööri Ford asiantuntija?
     
  20. kaarne

    kaarne Gearhead


    En minä ole valtuutettu Ford-mekaanikko mutta merkki sattuu olemaan allekirjoittaneen suosikki joten tiedän niistä sitä sekä tätä ja vähän muutakin.
     

Kerro tästä muillekin!