Harrasteautonäyttely Kuopio 1.5

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Tupis, 27.4.2007.

  1. Damned

    Damned Gearhead

    Re: näyttely

    Hahhahahahah :rotfl:
    Sinähän se varsinainen sankari olet. Melkein jo luulin jossain välissä että sinulla on jotain asiaakin. Jospa menet provoamaan esim. suomi24:ään niin ehkä olet enemmän kaltaistesi seurassa?
     
  2. Slants

    Slants Gearhead

    tähänkö tämä on menossa? jos tahtoo pitää näyttelyn niin pitäs tehdä se suuren maailman tyyliin rihkamakauppoineen ja muine himmeleineen,
    eikö tämä rajoitteisuus ole juuri tämmöistä yksilöimistä en minä ainakaan pidä sellaista näyttelyä mielnkiintoisena jos siellä on kotkan meripäivät ja farmarit yhtäaikaa että saadaan kävijä määrät suureksi ja lipputuloilla käydään maailman ympärys matkalla. toivottavasti ei ole yleinen suuntaus tämä, onko muut samaa mieltä?
     
  3. Damned

    Damned Gearhead

    Sama homma kuin rompetoreilla, joissa pyörii kaikenmaailman tupperwarekauppiasta, vaatemyyjää ja lakukauppiasta niin, että sitä varsinaista asiaa eli vanhoja ruosteisia osia saa etsiä ihan tosissaan... kuka tykkää kuka ei.

    Mut hei, ei kai tuonnekaan näyttelyyn kukaan pakottanut. Vai oliko siellä sisäänheittäjät?
     
  4. Slants

    Slants Gearhead

    joo no empä väittänytkään tätä näyttelyä himmeli messuiksi! ja sisään heittäjätki oli siitä kauniimmasta päästä!
     
  5. Bongo

    Bongo 1st gear

    Sama kuin puhuis koivuhaloille.
    Kyse on vain ollut autoista ja kun puhutaan harrasteautosta niin se näköjään suppealla katsonta kannalta se on jenkki :eek:
    Näyttelyt kaipaa autoja ei tupperware kauppiaita sun muita lakun myyjiä..nehän löyty nyt torila samaan aikaan.
    Raha kelpaa arvostelu ei ...hassua porukkaa.
    Suvaitsevaisuus näkyy olevan hiukan yksinappinen käsite, itselläni oli hiukan erilainen käsitys harrasteauto harrastajista mutta muuttupa se taas kertaheitolla.
     
  6. Bongo

    Bongo 1st gear

    Juu ei mutta olen aina pitänyt "pakollisena " käydä kaikissa paikkakunnan tapahtumissa juuri sen takia jotta ne on olemassa.
    Jos ahtaalla asenteella nekin karsitaan pois niin sama kai se on omalla hallilla omalla porukalla pitää pippalot :odroll:
     
  7. supo

    supo Double Gearhead

    Nyt on ehken jollain mennyt puurot ja vellit sekaisin.Näyttelyn järjestänyt kerho ja tiedän että muut Kuopion kerhot hyväksyvät muutkin autot kuin vain jenkit.Minä nostan hattua nuille tuning ukoille ja naisille jotka tekevät itse puskurit ja muut kori muutokset eikä osta valmista vähän sinnepäin sopivaa korisarjaa.Luulen että jos ensi vuonna järjestetään näyttely niin esim.Opeleita löytyy -60-70 luvulta löytyy n.10 kp:tta jotka voisi ottaa näyttelyyn milloin vain,ovat niin hienossa kunnossa puhumattakaan muista euroista.Ja elä hättäile kuulema Marttoillakin on omat kuppikunnat!
     
  8. Bongo

    Bongo 1st gear

    Nyt tuntus valoa jo tunneli päässä :wink:
    Mutta tuosta hyväksynnästä hieman luulotautisella päällä :odroll:
    Samaa voi sanoa niin lippaautosta kuin rodistakin kun korimuutokset on omaa käsialaa ei kaupan pultattua palikkaa..
    Tuntuu vaan turhalta hättäilyltä kun on paska jo housussa ja tulevaisuuden näyttää millä linjoilla mennään.
    Martoilla tiedän olleen kuppikuntia jo pitkään ja niissä jopa keskusteltiin ajokortistani onko polliisilla vai taskussa , nekin kiinnostuneet automeiningistä :rotfl:
     
  9. supo

    supo Double Gearhead

    joo en tiiä onko paskat housussa mutta jos helpottaa niin minä ajelen nuo normaal ajot ihan kuule 1200S ladalla-87 ilman tunnontuskia tai muita juttuja.Eli hyvvee vuan ja katellaan,ollaan ja pelataan
     
  10. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Hyvä, Supo - olen aika tarkkaan samaa mieltä.
     
  11. F250

    F250 Gearhead

    Täytyy varmaan tarkentaa kun minun aikaisempi kommentti kai tamän viestiryöpyn sai aikaan..

    Kerroin vain ja ainoastaan oman mielipiteeni Kuopion näyttelystä.
    En väheksy muiden tekemisiä enkä väitä että vain jenkit on harrasteautoja. Tai että vain Harrikat on moottoripyöriä.

    AINOSTAAN KEHUIN HYVÄÄ JA PERINTEISTÄ JENKKIAUTONÄYTTELYÄ ILMAN TURHAA MARKKINA HUMUA. KAIKILLE KAIKKEA TARJOVIA TAPAHTUMIA ON MIELESTÄNI JO TARPEEKSI.

    Käyttöautona minullakin 17 vuotta vanha saksalainen.

    Alkaa mennä liikaa pois alkuperäisestä aiheesta... eiköhön tämä jo riitä.


    Järjestäjille ja näytteilleasettajille iso kiitos.
     
  12. Antti P

    Antti P Gearhead

    No taes se tuo bongo rummuttaa kans aika tavalla.. :rotfl:
    Mie en ossoo kuppikunnista ja kerhoista sannoo ku en kuopion kerholoihin kuulu aenakaan vielä. Käätin aekonaan yhen tuninki kipon helsingissä asti näytillä siellä tuninki puolella. Soittimista veätettiin jaakko teppoo ja vuoroin näytettiin DVD näytöistä kunnon kanuuna kuula rallia. Mutta jenkki autot silti edelleen se joka enempi kiinnostaa ja nykyään onkin käyttis ja harraste auto erikseen. Mut jos muistellaan aikaa jolloin kuopiossakin oli näyttely useammin ei tuninkia vielä ollu, niin mulle ainakin tul vanhat ajat mieleen ku näättelyssä käätin. Oli pysynyt tyylilleen uskollisena tapahtumana muutamasta välivuodesta huolimatta. Ens vuonna vuonna tulemme tuas mielellään.

    Antti P
     
  13. thunderbird58

    thunderbird58 1st gear

    miten se vanha kansa sanookaan;paras keskustelu suahaan aikaan mielipiteistä :D
    (huono vitsi :oops: )
     
  14. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tähänkin näyttelyyn yritin saada esille yhtä Saabbia, mutta omistaja ei tahtonut ottaa autoon vielä liikenteeseen. Ehkä seuraavan kerran...

    Kertokaa vaan vapaasti mitä haluaisitte esille näyttelyyn tulevaisuudessa. Olemme avoimia kaikille ehdotuksille. Ilman mielipiteitä emme pysty kehittämään tapahtumaa.
     
  15. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Kiistaa tai ei. Minä ainakin tykkäsin näyttelystä, vaikka kaikki autot olinkin nähnyt kymmeniä kertoja, niin tiellä kuin tallissakin. Ja parasta tuossa koko hommassa oli autojen "tavallisuus". Ei olleet kaikki mitään semihemicoupeja, vaikka niitäkin mahtui joukkoon. Jokaisella näyttelyssä ollella autolla myös ajetaan, eivätkä ne ole vain näyttelyitä varten. Ja rotiloita oli kans hienosti näytillä. Ja jokaiselta aikakaudeltakin oli jotain edustettuna. Pyöriäkin oli mukavasti, vaikkakin Harrikoita kaikki, mutta silti hyvä.


    Mitä jäin kaipaamaan. HMMM!! Kyykkypyöriä, DX Corolloita, Spoileri-Bemareita, Tissejä, Selvää päätä, huumorintajua ja kuppikuntia!


    Kiitoksia Hot Rodders Kuopio näyttelyn järjestämisestä!
     
  16. Acid

    Acid 1st gear

    Näyttely oli ok. Lapset ja isi tykkäs, kun ei kuulunu pop pop musiikkia. Ei turhaa krääsää, vaan aitoja autoja ja ihmisiä.
     
  17. thunderbird58

    thunderbird58 1st gear

    hehheh...vappuna selvä piä(mikä se on?) :eek:
    tietäsköhän Sorbusten herra sen? :lol:
    8) 8)
     
  18. Acid

    Acid 1st gear

    Mä olin kyllä selvinpäin, jos mua tarkoitat.
     
  19. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Minäpä en ollu. Ku minua se kumminkin tarkoittaa! 8)
     
  20. thunderbird58

    thunderbird58 1st gear

    mister herra Sorbus tunnisti ihtesä...
    perjantaina elikäs huomenna albaan ja ehkä myös ranelle..jos jaksaa ylivoimasen mäen kipittee ylös :lol:
     

Kerro tästä muillekin!