Hatunnosto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Chevy ´53, 26.5.2004.

  1. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin, tehdään sitä radikaaleja muutoksia tuningpuolellakin...
     
  3. HenkkaS77

    HenkkaS77 1st gear

    Niin, katoin tsekkasin noi pari hyvää mimmiä tuolta alhaalta vaa..muu on yhdentekevää.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Katsoin aluksi lopputulosta ja ihmettelin että mikäs ihmeen malli tämä on. Selvä ooppeli mutta ilmeisesti joku Suomeen koskaan kulkeutumaton erikoiscoupe-malli...?

    Selvisihän se sitten ensimmäisten kuvien kylkipakkeleista. Klassisia kustomtemppuja jolla tuttu asia saadaan oudommaksi ja kiinnostavammaksi!
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Lopputuloshan on hyvinkin onnistunut.
     
  6. Mystiki

    Mystiki 1st gear

    Nonni!!! ku vähän lisää kittaa, ni siit tulee viel calibra.. heh!
     
  7. MustangGT

    MustangGT Gearhead

    ...seuraavaksi projektiksi voi miettiä jo vahän harvinaisempaa kalustoa...
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    eikös noita opeleita ole saanu kaks ovisena jo tehtaaltakin.... haastetta ois tehä 2 ovisesta 4 ovinen toloppa
     
  9. vw79

    vw79 3rd gear

    äh, noita coupe/sedan muunnoksia tehty kautta aikojen. kukaa tekee calibrasta ekana 3/5-ovisen farkun. olis ainakin erillainen!
     
  10. pas2

    pas2 Gearhead

    Hienoa työn jälkeä oli. Ihmettelin ensin loppukuvasta että mitä ihmeellistä tuossa ooppelissa muka on ja olihan sitä sopattu jne. Ei tosin pistäis kadulla mun silmään muuta kuin yhtenä "tuninkiautona" toisten joukossa.

    Mutta: Piti itsellekin kaivaa muistista autoharrastajan lause:
    Sama se mitä rakentaa kunhan rakentaa.
     
  11. HEMI

    HEMI 1st gear

    Hyvin tehty peli ois varmaan kysyntää ton mallisella autolla vielä kun potkis takapäästä ja ulkonäkö mun makuun tollanen hillitty verratuna joihinkin noihin tarra ja spoilerihirviöihin vaikka auto ei nyt iältään eikä muilta osiltakaan mun lemmpareihin lukeudu mutta ihan jees peli.

    toi hillitty ei tarkota mun kohdallani sitä että koneen pitäs olla hillittty :lol:
     
  12. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

    siistihän toi oli ja hyvintehdyn tuntu siitä leijuu. Mullakin kyllä pisimmäksi aikaa keskittyi katse niihin hyvännäköisiin daameihin... ei vaan jotenkin ooppelit kiinnosta. Hyvää työtä silti arvostan.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    --Hyvin tehty peli ois varmaan kysyntää ton mallisella autolla vielä kun potkis takapäästä--

    Voishan samanlaisen muunnoksen tehdä Omegasta, esim b-omegasta sais aika siistin näköisen, ja ois takapotku, ja tekniikkaakin löytyy monenlaista...Tosin tollanen coupe "omega" löytyy jo Holdenilta, josta muodot näkee aika hyvin, mutta ei taida saada suomen liikenteeseen.
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja Holdeniin saa Corveten 5.7 V8:sin, Suomeen ei tuoda, tosin jenkkilässä on aiheesta Pontiac gto joka on sama auto pienin muutoksin, jota luultavasti voi saadakin tänne....
     
  15. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Nostakaa nyt hitusen enemmän hattua älkääkä valittako. Varmasti jäis monelta tässä topicissa valittaneelta itseltään kyseinen modifikaatio tekemättä.

    Hatun noston arvoinen suoritus mun mielestäni ainakin!
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo. minulta jäis tekemättä! :smile: erittäin hienoa työtä!
     
  17. HEMI

    HEMI 1st gear

    Joo kyllä mullakin jäis tekemättä monestakin syystä.

    Suurin syy ehkä että ei jaksas nähä vaivaa. Ei paljon etuvetoset ja ton ikäluokan ja ulkonäön autot motivoi rakenteluun ei siinä siisti on lopputulos kummiskin tämän jäppisen jäljiltä, hyvä että jollain löytyy motivaatiota noita kohtaan niin ei oo ihan niinpaljon noita perus opelikseja liikenteessä mutta oishan noita muutaman "tuunatun" version voinu jättää tekemättäkin :lol:

    Ja toinen suuri syy ehkä että ei onnistus varmaan tai ei ainakaan ilman hikikarpaloita :razz:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HEMI 2004-06-04 10:42 ]</font>
     
  18. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Tuttu kaveri tuon auton tekijä, kaveri jaksaa oikeasti paneutua projekteihinsa..
    Itse olen enemmä ISOJEN 4x4 härveleiden kannattaja, ja tulee aina vinoiltua jannulle, mutta jäisi itselläkin tuollaiset tekemättä.. ei osaa, ei jaksa.
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hieno laite, ja parasta on että maallikko ei edes tajua että on muutettu, ihan tehdastekoisen näköinen. Eikä edes mitään naurettavaa takasiipeä ole laitettu, hyvä!
    Ja kuvista päätellen tehty ihan oikein eikä popniittipaikoilla ja lasikuitukitillä.
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mikä vika popniiteissä on? Itse en käytä edes lasikuitukittiä vaan seinien rappauksen siistimiseen tarkoitettua pikatasoitetta sitä saa kätevästi isossa tuubissa motonetistä ja siinä lukee kyljessä että sitä voi vetää myös pellin päälle. Kyl on hyvin kestäny vaikka oon tehny isoja koritöitä sillä tasoitteella, tosin oon myyny aina auton pois parin viikon sisään.
     

Kerro tästä muillekin!