Hatunnosto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Chevy ´53, 26.5.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    quote:
    Mikä vika popniiteissä on? Itse en käytä edes lasikuitukittiä vaan seinien rappauksen siistimiseen tarkoitettua pikatasoitetta sitä saa kätevästi isossa tuubissa motonetistä ja siinä lukee kyljessä että sitä voi vetää myös pellin päälle. Kyl on hyvin kestäny vaikka oon tehny isoja koritöitä sillä tasoitteella, tosin oon myyny aina auton pois parin viikon sisään.

    Onko jo paljonkin vihamiehiä?
     
  2. Peltirumpu

    Peltirumpu 1st gear

    Oikein asiallinen vaikka en itse tuuninkista niin perusta.. kyllä huomaa että rakentajalla on muotosilmä kohdallaan.
    Tästä huomaa et on muitakin tapoja rakentaa uudempia autoja ku ruuvata niihin joutavia alusiipiä (alumiinitärvin)
    _________________
    To be sad is mad way to be!

    http://members.surfeu.fi/ural

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Peltirumpu 2004-06-09 09:40 ]</font>
     
  3. Jeebulis

    Jeebulis 1st gear

    Oli pakko rekisteröityä pelkästään tämän viestiketjun takia.
    On aika hevletin hienosti rakennettu!. Onko salaisuus kuka/mikä firma kyseisen auton on rakentanut? ja missäpäin?

    Kiinnostaisi tietää jos vaikka saisin itsekin teetettyä hieman piristystä vanhaan autoon.
     
  4. bbford

    bbford Gearhead

    Oliko toi laite Forssassa? Muistan vain kysyneeni kaveriltani että koska oot nähny 2 ovisen vectran? On ihan tehdas tekoisen oloinen,mä ainakin nostan hattua.
     
  5. herrakani

    herrakani 1st gear

    No eipä nuo mimmitkään ollu mitään kummosia.
     
  6. TEKELE

    TEKELE Gearhead

    hienosti toteutettu tylsän pirssin muokkaus, tietysti voi kysyä klassisen kysymyksen "miksi" --> :argue: , mutta multa on tuuninkiharrasteluun hurahtaneet kaverit kyselly samaa niin monesti kun olen c-kadettia laittanut, että kyllä tuokin auto tuollaisenaan mikä siitä tuli vastaa selkeästi "siksi" :wink: jo pelkällä olemassaolollaan...

    hemmetin nättiä työn jälkeä, hienosti tehtyjä autoja kattelee aina mielellään, oli ne sit kotoisin mistä tahansa. :D

    yhteistähä meille kaikille on harrastus, toiset vaan laittavat pakkelia ja kuitua autoihinsa, toiset taas yrittävät poistaa sitä autoistaan :rotfl:

    itse kuitenkin tykkään pellistä enemmän kuin pakkelista ja kuidusta :wink:
     
  7. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Vaikka en ole innostunut tuosta tyyninki hommasta ni on tälle melkeinpä hattua nostettava... Ku täällä päin nuo "tuning" autot on sellsia corollia tai hondia mihi on vaa pultattu spoilerit, isommat vanteet ja jotain levikesarjoja.... Mut tuos oli jo niinku vähä muutaki tehty ja hyvä niin...

    Mikko
     
  8. Sauerkraut

    Sauerkraut 1st gear

    Joku perkele toteutti mun idean, oli ennen itselläkin SAMANVÄRINENKIN vekktra ja oli suunnitelmissa tehdä 2-ovinen.

    Itse olisin chopannut samalla vaivalla ja tehnyt siitä taka-tai nelivetoisen( takavetoisesta kyselin jopa katsastuskonttorilta calibraan ja nelivetoiseen vedoten eikä katsastusmies edes tyrmännyt ideaa-> ei varmaan ottanut mua tosissaan). Ja kutosella.

    Tällä "ammattitaidolla" en tosin olisi saanut noin hyvää jälkeä.

    Rumat puskurit & maski, olisihan ne voinut jättää alkuperäisiksi.
     
  9. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Olikos tossa vectrassa noissa forssan kuvissa joku hilemaali?
     
  10. J

    J Gearhead

    Heinäkuussa näin ton auton jossain, ja ainakii silloin oli tumma väri pinnassa ISOLLA kiteellä varustettuna. Auto on kyllä tosi hienosti tehty, mutta se maali... ...no on ainakii erilainen. Pääasiahan kaikessa rakentelussa on että omistaja tykkää :D
     
  11. Lassard

    Lassard Gearhead

    Pisteet opelin duunaajille!!
     

Kerro tästä muillekin!