Hauskoja kilpiä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Futurage, 23.10.2009.

  1. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Tällä Saabistilla on ainakin 3 Saabia joissa erikoiskilvet. Myös VIT-1 valkoinen Saabi. Senkin olen kuvannut, mutta kuva kateissa.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Muokattu: 19.2.2020
    Qtti, aircool, rane58 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. hantta

    hantta Double Gearhead

    Vieläköhän Kaarinasta löytyy mgb gt tok- 10?
     
  3. miguelo

    miguelo Gearhead

    Tässäpä nähtäville pari kuvaa, jotka kilpibongauksesta innostunut ystäväni minulle lähetti - kieltämättä itselläni oli "hieman" osuutta hänen harrastuksensa aloitukseen... :odcool:

    Kuvauspaikka Helsinki, 17.02.2020

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Marklin, Pande_K, malvasto ja 1 muu tykkäävät tästä.
  4. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Musta Audi BBA-1.

    Itsekin olen muunmuassa Bachelor of Business Administration, mutta en ole silti sen mukaista rekisterikilpeä hommannut. :) No ehkä tuon audistinkin kilpi viittaa johonkin muuhun asiaan kuin hänen tutkintoonsa.
     
    isalmela tykkää tästä.
  5. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    VIT-1
    No lötyihän se kuva.
    [​IMG]
     
    Qtti, isalmela ja miguelo tykkäävät tästä.
  6. mertsi1

    mertsi1 2nd gear

    Todennäköisesti. Ainakin samalla omistajalla ollut vuodesta 1967 alkaen.
     
    hantta tykkää tästä.
  7. mertsi1

    mertsi1 2nd gear

    Kyllä kilven merkitys on juurikin tuo tutkinto. Sitä en tosin tiedä, onko se kilpi / auto vielä alkuperäisellä omistajallaan.
     
  8. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kouhian JK-47 ajeli tänään vastaan Myllylammen kohdalla.
     
  9. miguelo

    miguelo Gearhead

    Keskiviikko-iltana eräs ystäväni soitti ja kysyi voisinko noutaa hänet Jkl Keskussairaalan edustalta, hän oli joutunut käymään ensiapupolikliniikalla, onneksi ei lopulta mistään sen vakavammasta ollut kyse kun "pienen, mutta runsaasti verta vuotavan naarmun paikkauksesta".

    Tottahan toki hyvää kaveria aina jelpataan, mikäli suinkin vaan voidaan, homma toki toimii myös molempiin suuntiin, mikäli itse satun olemaan pientä apua vailla.

    Kuinka ollakaan, paikalle saavuttuani, illan päätteeksi vielä yksi sattumakilpibongaus tuli suoritettua, josta pikaisesti napattu otos:

    [​IMG]

    Ja aihepiiriin liittyen....:odcool:

    https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/02/21/askartele-oma-foliohattu
     
    cdv70 ja isalmela tykkäävät tästä.
  10. miguelo

    miguelo Gearhead

    Tätä kyseistä autoa olen itsekin jonkun kerran liikenteessä nähnyt, mutta kuvanottomahdollisuutta ei ole järjestynyt.

    Arvelin kyllä, jotta BBA-tutkintoon kilpi viittaa.
     
  11. mertsi1

    mertsi1 2nd gear

    ^
    Itse kuvasin kyseisen auton Porissa tässä joku kesä, en nyt muista oliko 2017 vai 2018 :)
    Tänään samassa kylässä KPK-7 kuorma-auto, aurinkolipassa luki Kaskisto. Kyseessä siis raumalainen Kuljetuspalvelu Kaskisto Oy.
     
  12. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Pande_K on tästä joskus laittanut paremmankin kuvan ja itsekin oon tämän aikaisemmin bongannut, mutten ole onnistunut kuvaa nappaamaan, niin menköön vanhan kertauksena:
    AUD-14
    [​IMG]
     
    Pande_K, miguelo ja cdv70 tykkäävät tästä.
  13. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mulla oli muutama vuosi sitten autoliikkeestä koeajossa uus 5-sarjan BMW jonka rekkari oli BTM-365, alkoi jätkät tallilla välittömästi vihjailemaan seksuaalisesta suuntautumisesta...
     
    isalmela tykkää tästä.
  14. miguelo

    miguelo Gearhead

    ... ja vieläpä ympärivuoden:rotfl:
     
    isalmela tykkää tästä.
  15. miguelo

    miguelo Gearhead

    Jkl 21.02.2020

    [​IMG]
     
    cdv70 ja Pande_K tykkäävät tästä.
  16. mertsi1

    mertsi1 2nd gear

    Tänään Kemin reissulta:
    MWH-2 rekka
    EOH-106 rekka (on ostokilpi)
    PUS-77 Audi A6, syntymävuosi ja sukunimi Pusa (nykyomistajasta ei tietoa)
    LEW-1 joku helvetin näköinen linja-auton tapainen, LEWILINES luki nokassa
    PS-11 Jeep Cherokee
    JN-71 Jaguar X-Type
    VEE-10 Touareg

    ...ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä: kilvessä luki X5 ja automerkki ja -malli lienee selvillä. Latvian tms. maalainen.
     
    isalmela tykkää tästä.
  17. isalmela

    isalmela Gearhead

    Joku ihmettelee, että onpa tehty aloittelijamainen virhe Levin oikeinkirjoituksessa? LEW-I ovat paikalliset yrittäjät Lesonen ja Wiman, joka selittää erheen :)
     
    cdv70, miguelo ja mertsi1 tykkäävät tästä.
  18. mertsi1

    mertsi1 2nd gear

    ^
    Luulin, että liittyy Leviin tavalla tai toisella, mutta taisin erehtyä. :)
     
    isalmela tykkää tästä.
  19. miguelo

    miguelo Gearhead

    Jkl 22.02.2020

    [​IMG]
     
    Pande_K ja cdv70 tykkäävät tästä.
  20. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Tuo X5 on Viron kilpi. Auton omistaja on täältä kotoisin mut on mennyt työn perässä Etelä viroon.
     

Kerro tästä muillekin!