Hauskoja kilpiä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Futurage, 23.10.2009.

  1. Milestone

    Milestone Gearhead

    Jaa minkä takia? Mulla on on itsellä NAI- kilpinen buikula ja kaikki palaute
    pelkästään positiivista. Esim. häähommissa just passeli... :rotfl:
     
  2. mke77

    mke77 Gearhead

    kaverin tallin seinällä on vanha(peltinen ilamn reuna valkosta)musta kilpi(oiskos ollu Hansasta?) HÖ-999.....

    mut paras on mun mielest toi REK-1!!!!

    Salos on Välikankaan taksilla VÄL-1

    Salossa myös LVI-Vihiniemellä VIH-1

    ja sit on poltin huolto Ahosella PÖ-1 ja PÖ-2

    ja Kiikalas oli samas perhees kaks 760 Volvoo toinen oli ISI-1 ja toinen ISI-2
     
  3. amg

    amg 1st gear

  4. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mulla oli mun ex 64 umpi galaxiessa NAI-29 ...
    siitä sai kokoajan kulla tiedetään mikä on 69 , mutta mikä asento toi 29 on ????

    ca 15v sitten ajeli blondi, kullan värisellä "dallasin bobby" avo mersulla
    salon keskustan läpi, ruotsin kilvet, ytimekkäästi LESBO !
     
  5. dodge71

    dodge71 Gearhead

    meil oli sellanen caprice mis oli nyi-2
     
  6. Pyrre

    Pyrre 1st gear

    Minen moisesta mitään tiedä mutta Helsingissä tuo pyörii, ja onhan siinä lähellä kai joku levy-yhtiökin missä se usein parkissa on. Tiedä häntä sitten. EDIT: Ja kuvakin löytyi koneen uumenista kun äsken vanhoja kuvia katselin.

    Ja muistui pari kilpeä lisääkin, Peugeot 206 GTI jonka kilvet oli ytimekkäästi GTI-206. Ja joku muistaakseni bemari oli joskus Sotkan tai jonkun pihassa ja kilpinä DAD-1. Ja onhan toki tullut itsellä tilanne jossa ajoin autolla jossa OMG alkuiset kilvet jonkun auton perässä kehällä jossa oli LOL alkuiset kilvet. En nähnyt eteen tai taakse enempää oliko jollain vielä WTF alkuiset kilvet.
     
  7. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    jääkiekkoilijan:

    TIS-8
     
  8. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    eikös jollain poliisijohtajalla ollut kilpenä AAS-1?

    nykyjään AAS-1 taitaa olla taksina stadenissa
     
  9. Quest

    Quest Gearhead

    Miksei Kuuklen kuvausautoissa rekkarit ole KVG-1 KVG-2 jne :eek:
     
  10. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    mitäs se kuuklen töttöröauto muutes oikein kuvailee? jotain fotorealistista navikaattoriako...

    mahtaa käyttäjiä sviduddaa ku korsossa tulee aika monessa kohtaan vani vastaan...
     
  11. Antti P

    Antti P Gearhead

    Mulla oli kupla KG-650, eikä varmaan edes sitä ostaessa painanu..
    Mut ku tarpeeksi uutta peltiä laitto niin oli ainakin sen 880 kiloa mitä tais otteessa lukea.
    Kokkolaan meni -98, liene jo lahonnu uudestaan.. :D
     
  12. Naxu

    Naxu Double Gearhead

    Mun sotossa on poliisiaikojen jälkeen siviilikäytössä ollut EHT-15

    Nyt olis kova mietintä menossa kun tarttis päästä yli-isosta EU-kilvestä päästä eroon -> mikäli alkuperäinen tunnus ja toi EHT-15 on vapaana -> kumman sitä haluais mustapohjaisena....
     
  13. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    no eikö alkuperäinen ole aina alkuperäinen?
     
  14. Naxu

    Naxu Double Gearhead

    Toki toki, mutta toi ensimmäinen siviilikilpi, EHT-15 olis sinällään ihan hauska.
     
  15. Muurahainen

    Muurahainen Gearhead

    Lohjan erotiikkaliikkeen pitäjä kurvailee SEX-111 kilvillä.

    Nainenpa tuokin...
     
  16. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    toisaalta hauska yhteensattuma on tuossa 67 rartis,alkuperäiskilpi, kisaa o tuolla päästelty jo 80 luvulta, ex saapola myös.

    TAC-99 :D, oliskoha 9,9 :eek:

    [​IMG]
     
  17. Teukku

    Teukku 3rd gear


    Vähä jäi aikoinaan tuosta ajasta.....


    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  18. Badgerroad

    Badgerroad 1st gear

    Tässä joitakin viikkoja sitten vastaan tuli E-Mersu kilvillä PÄÄ-666. Kuva löytyy kilvet.comistakin.
     
  19. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Toi AAS-1 oli ainakin Joensuussa autokoulun autossa, nykyään tosiaankin taksipirssissä tuolla etelässä.
     
  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Tällä viikolla näin kun Iisi-Raineri meni Merssulla. Kilpi oli IIS-111.
     

Kerro tästä muillekin!