Hauskoja kisaotoksia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Tea, 6.4.2007.

  1. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Tyhmä temppu noin niinku et olis voinut käydä hullummin.
    Kundista täytyy sanoo et tuli kuin MIES itse paikalle ja kertoili toilaustaan ja pyysi anteeksi kaikilta,eikä pakoillu ku kakara.
     
  2. Kolina

    Kolina 1st gear

    Juu, toi oli tyhmintä mitä olen suomessa drag stripillä nähny,,, Edes humala ei MUN mielestä ole mikään tekosyy tuommoiselle tempaukselle,, :soosoo: :odroll:
    Onneksi tajusi edes tulla pyytämään tyhmyyttään anteeksi,, :oops:
    Ja kuten Raaka tossa sanoi niin onneksi ei käynyt mitään pahempaa,, ja mitä pienistä jos kaveri nyt vähän väkivalloin sieltä radalta poistettiin? Ihan itseään saa syyttää :poff:
     
  3. studio57

    studio57 Gearhead

    ...eiköhän pidetä nuot munasjouksut ihan yleisillä teillä 8) radalle ne ei kuulu
     
  4. Tea

    Tea 1st gear

  5. Tea

    Tea 1st gear

Kerro tästä muillekin!