Haussa Suomen nopein/tehokkain STW

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja telipyörä, 12.3.2006.

  1. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Kauan se kesti mutta alkaa mopar osastokin ymmärtää ton manuaalin ihanuuden päälle 8)

    Kyllä,lähti miehekkäästi !!
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Viiemaikoina on tullut noita kelpolootia markkinoille vähän paremmin. Tähän saakka toi manuaalien puutostauti on ollut vissiin lähinnä kustannuskysymys; siinä kun ostaa kelvollisen turbiinin ja tekee hyvän 727:n, on rahaa kulunut suunnilleen kytkimen verran. Ja pehmeempitoimisena ei tarvi niin huimaa alustapalikkaa, eikä loppuvoimansiirtoa. Mut spirittiähän tollasessa voimakkaassa manuaalivehkeessä on sata kertaa enempi kun automaatissa, siit ei pääse mihkään.
     
  3. jussi308

    jussi308 1st gear

    No

    No me ei oteta kunniaa tai sitten otetaan jos kukaan ei tule finaaleihin tai Kiikalaan ajamaan kovempaa farkulla joka on rekisterissä. :poff: Kiikalassa me tosin ajetaan jarruluokassa mutta finaaleissa taas parhaassa d-ryhmässä. Tosin eihän toi meidän kikotin oo käynyt virallisella leimalla pariin vuoteen. Mutta näyttäis että tässä topicissa oleva toinen kuva farmista on sama auto kuin meillä. Nimittäin punasen alta löytyy ton väristä ja on kai toi auto ollu monillakin (kiertopalkinto :D ). Ereltä sen rullaavana ostin ja talvi rakennettiin ja rakentaminen jatkuu. Varikolla on tullu porukkaa jutteleen joilla on enemmän ja vähemmän ollut tekemistä ton kanssa.

    Juha
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, se on ollut ainakin harmaa, vihree ja kokopunainen.
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    PÖTKÖ!
    Oli nopein tai ei, niin siinä on isointa munaa. Sillä ajetaan. Perhe kyydissä. Lapset kasvaneet jo vauvoista. Niille auto tehty silloin kun lapset olivat vauvoja. Mitä Mika teki? Siellä on side airbagit sun muuta. Omat lapset kasvaa, mutta ryhmä ympärillä ehkä ei? So what? Kaks vuotta sitten Kiikalan kisoissa olin Hemillä ajamassa. Tuntenut Mikan melkein 30 vuotta. Se kuittais tn invamoposta vertaen automaattilaatikkoon. Se loota sillä oli aina ollut itselläkin. Lähtöjen välissä otin kypärän päästä ja kuuntelin mulle niin tärkeitä soundeja eli V8. Mitä vittua? Mika heittää isoa inöön niin kuin Wareliukset aikoinaan. Siis manuaalilla.
    Ja kaiken lisäksi hän on hyvä ihminen ja isä. Repikää siitä.
     
  6. jussi308

    jussi308 1st gear

    joo

    Joo sitä vihreetä tulee esiin kun maali rapisee :D
     
  7. DRM

    DRM Gearhead

    Näin se taitaa olla. Pötkö rocks :D
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    PÖTKÖ rocks.. ..and rolls! Mitä tulee Auliksen entisiin autoihin niin se määritelmä sai mulle aivan uuden ulottovuuden viikko sitten Kiikalassa. Näkemyksiäni en tässä kerro, koska olen ollut muutaman vuoden a little bit out side of business.. So what? En teidän pienenpienenpiirinsisäpiirejä tiedä, mutta mulle Aukki rules. Mutta PÖTKÖ! Oli Kiikalassa. "vain matala11"? Nyt ei hajonnut mitään. Ja aina yhtä positiivinen Mika vain hymyili varikolla. Viereisissä pilttuissa oli havaitsevani liian tiukkoja kypäriä ja jopa kyrpiä otsassa. Entäs PÖTKÖ? Ei miid. Ei vaikka zuumauksen jälkeen havaitsin autossaan muutamia kauneusvirheitä millä ei mennä conqueus de elegance kauneus kilpailuihin. Rupee Pötkössäkin vähän ja kaipaa uutta maalia. Onko kiire? Onko stressiä siitä? Onko siitä että ei ollut nopein? EI! Aina niin sympaattinen Mika vaan hymyilee, mutta ei palasta korttejaan mitä hänellä hihassa saattaisi vielä olla, vaikka kuinka minä olen aina kysynyt jja nykyää jo 4v poikani häneltä yrittää kysyä rräyyhhämotista..
     
  9. Ääni myös Pötkölle, ja Mikalle terveisiä; jos maalaat sen niin maalaa se mustaks niinkuin se oli silloin "kultaisella" 80-luvulla, jooko? 8)
     
  10. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Eiköhä joku Vellamon romisko ole maaliman nopein STW-Vellamohan on tunnetusti voittamaton ja lähes ylimaallinen moottorimies.
     
  11. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Taitaa toi Pötkötin kulkee huippujakin vähän muita "kisa STW" pelejä enemmän, vai kuinka. :wink:
     
  12. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Korpelan Timpan Pinto meni kauhajoella 10,4873s 212,1649km/h ja täys kisa-autohan se on.Ei vissiin kisoissa vielä niin kovaa oo menny.
     
  13. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :wink: Nyt muistinkin..se takavuosina kiitelty Lehtimäen farmari OPEL ON taatusti nopein STW !
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vai niin? Misä se nyt on?? Tervetuloa alas pilvilinnoistasi maan pinnalle tänne Vantalle. Voit bongata Pötkön ihan live kun Mika sillä ajaa lapset kyydissä. Revi siitä. Mutta ei mustaksi ei. Vaikka musta on mun lempiväri niin vanha farmari on jotenkin mustana ruumisauto. Kalma haisee tänne Tikkurilan nettibaariin asti heti. Oranssi rules ok Pötkössä. Se on varma saletti kun kitit tosta vieä ropisisee niin Mika laittaa taas sen kuosiin. Minkä värisenä se jää nähtäväksi? Mutta ei mustana, eihän Mika?
     
  15. 383

    383 Gearhead

    no eikös se pötkön auto ollut valeansininen jossain välissä
     
  16. laakkius

    laakkius Gearhead

    Ja tarkoitat varmaan tätä Erhomäen farmari Opelia...
    http://www.lds-turbo.com/customers/cust2.htm
     
  17. jamota12

    jamota12 Gearhead

  18. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :p Aivan oiken sehän onkin juuri tuo Erhomäen Opelixi -sekotan sen aina Lehtimäkeen...
    Varsinki ku oon "aineissa"..

    No sama se tuo kyllä löylyttää joka ainoan STW jenkkivessan Suomen kamaralla.
     
  19. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Katotaan muutama vuos ku Timppa saa pinton kunnolla pelittämään :lol:
     
  20. mke77

    mke77 Gearhead

    [​IMG] tommonen oli ajamassa alastarolla finaaleissa..... tuskimpa kovin hidas pitkäkatto!!

    ja joku näemmä oli jo maininnu ett hiilikuitu mondeo oli myyty ruatsiin??

    .......itteä vaan kiinnostaan topicci kun omistan ite 3:me pitkä kattoa, ei nyt ihan kaik merkiltä mainittavia... mut pitkäkattoja kuitenkin :wink:
     

Kerro tästä muillekin!