Haussa Suomen nopein/tehokkain STW

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja telipyörä, 12.3.2006.

  1. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Niin tuo Erhomäen Ascona stw on kulkenut varttimailin 8.23sek . että on siinä haastetta muille katuautojen tuusaajille.... :p
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    No joo, kilpa-autot erikseen. Erhomäen auto on oman lajinsa eliittiä, eikä varmaan meinaa ainakaan hidastua comebackin jälkeen. Lisää noita riuskoja farmeja, Tami Branderin aikoinaan rakentama, ja myöhemmin Ari Lättin ja Lasse Nyholmin kuskaama malibu kulki myös kohtuudella. En muista mikä oli sen paras suoritus, tais olla ihan kasin pinassa? Nythän tuo auto on jo korin osalta kuopattu.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No joo kilpurit erikseen. Niinkö? Eilen Wanda cruisingissa oli farmareita. Piilojameksia siisteistä linttaan. Myös klassikkoja. Ettei menis ot big time niin kattelin topicin aiheesta nopien farmari. Ei näkyny 8sekturbotrailerqueenmukanopeitahaussanopeinstw. Mitä näkyi? Pötkö! Mika oli siella lastensa kanssa kruisaamassa 10 sek käyttöautollaan. Ja aina niin positiivisen elämään omaava asenteen heitti nauruissa suin mulle että tulkaa kehä kolmoselle kattomaan kun mä kerroin että mä tulen tän kirjoittamaan tän jutun tänne. Onko se Suomen nopein? Ehkä ei, mutta mun arvoasteikolla se on. Sillä ajetaan. Amen.
     
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    Upea!
     
  5. bootsi

    bootsi Gearhead

    Hyyyiiiii!:soosoo:
    Night race
     
  6. Harald

    Harald 1st gear

    Just tulin tallilta kahvia juomasta.Siinä pöydän ääressä Mikan kanssa kaikenlaisia suunnitelmia kehiteltiin.Täytyy kyl myöntää et on mukava hemmo ja tietoakin löytyy tarvittaessa.No,sitähän tarvitaan.
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Eikse olis parempi rakentaa autoa siellä tallilla, jotta se joskus valmistuisi, eikä vaan juoda kahvia. Tosin kyllä se kahvikin välillä (aika usein) tekee hyvää.
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kahvi tosiaan ei oo auton rakentamisessa ihan välttämätöntä mut asennusoluita ei kannata unohtaa, ei se muuten kulje mihinkään :poff:
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Ei ne asennusoluetkaan huonoja ole, niiden kanssa vaan pitää muistaa kohtuus, ettei mene asennukset sitten oluen myötä överiksi.
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ei liikaa voi virittää, oluen avullahan ne autot saadaan nopeiks ja naiset kauniiks, on se ihme eliksiiriä :rotfl:
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllähän se näin on, että oluen voimalla ne tehotkin herkästi vähintään tuplaantuu ellei jopa triplaannu.
     
  12. hejo

    hejo 1st gear

    Tähänhän sopii se vanha vitsi notta,tiesittekös pojat että olut sisältää naishormoonia?12 olutta juotuasi et osaa ajaa auto,luulet tietäväsi kaiken etkä osaa pitää turpaasi kiinni. :rotfl:
     
  13. Muki

    Muki Gearhead

    Tähän väliin sopiikin paikallinen sanonta tahi fraasi mitä olen havainnut socal-hottentottimiesten viljelevän:

    "Drink beer, lean on the fenders and lie about how fast we used to be"

    mistä voinee havaita harrastajien keski-iän olevan nousussa. Tarkoittaakohan se sitä, että voi olla entistä vanhempi ennen kuin katsotaan olevan keski-ikäinen ?
     
  14. Käkö

    Käkö Gearhead

    :rotfl:

    Mä oon tälleen 18v täyttäneenä sitä mieltä et toi keski-ikä alkaa jostain +65 iästä ylöspäin...

    Ainii, Pötkö on hieno auto.
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Sittenhän tässä lähestytään tota keski-ikää kovaa vauhtia :poff:
    Mut onneks sitä ei ite huomaa edes peiliin katellessa kun toi näkö heikkenee jopa vielä nopeemmin kuin ulkonäkö :rotfl:
     
  16. mke77

    mke77 Gearhead

    :rotfl: :rotfl:

    ton kun sanois meitin muijan kuullen ni se pistäis ulkoruokintaan ainakin viikoks.....ja tietysten ilman vaniliajäätelöä ainakin kaksviikkooooo
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Toi oli aika pätevästi sanottu. Pitääpi jättää tästä lähin siihen yhteentoista, niin toi kaikki onnistuu vielä'. Eikös se näin pitääisi mennä.
     

Kerro tästä muillekin!