Hell Drivers

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Pienoismallimies, 2.8.2004.

  1. Pienoismallimies

    Pienoismallimies 1st gear

    Viitaten tämän sivun otsikkokuvaan, tollanen tavallinen usa-auto,kulahtaneessa kunnossa, ja hell drivers yms logot kyljessä on kanssa aika kiva pienoismalli-idea vai mitä?

    Kuinka moni ehti jo ajatella samaa?
     
  2. Vallu

    Vallu Gearhead

    Mikäpä ettei, olispahan vaihtelua viimesen päälle kiillotetuille "showmalleille". esim. Lindbergin '64 2d Dodge 330 saattaisi olla aika sopiva aihio.
     
  3. Pienoismallimies

    Pienoismallimies 1st gear

    Himputti, mullahan on sellainen hyllyssä odottamassa!

    Kääk!
     
  4. Vallu

    Vallu Gearhead

    samoin... :D
     
  5. Pienoismallimies

    Pienoismallimies 1st gear

    tai sitten se voisi olla joku rankka cadillacinraato, vaikka avo, ja kaaret sisällä. Jos meinaan tulee vaikka Lee/Ariin ´58 tai vanha entisointikelvoton JoHan- Caddy vastaan.
    Dramatiikkaa, iso lommoinen gm- laiva etenee kahdella pyörällä keskellä dioraamaa.

    No, nämä on näitä ideoita jotka vaativat toteutuakseen aikaa jota nykyään ei ole, mutta ehkä joskus..
     
  6. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Itte oon rakentanu tässä sellasta 69 chevellestä... Sellane ruostetta keränny ja vähä palanu malli... :D Ikkunat on säretty ja teipattu "ilmastointi teipillä" eli harmaaks maalatulla maalarin tiepillä joka on leikattu skaala kokoon. Ja on ruma kun mikä... :D
     
  7. Konte

    Konte 1st gear

    Mä olen tuohon "lentävään" Dodgeen ihastunut ja tarkoitus on tehdä samantapaisesta Chevystä jotain tuollaista :-?
     
  8. Pienoismallimies

    Pienoismallimies 1st gear

    tässä sen aats näkee, hyvä idea tulee samantapaisena monelle samaan aikaan.

    Itse Lindbergin dodge 330 mallia eilan tutkin, samant ajatukset päässä pyörien..

    Aika näyttää..

    Nyt tehtävä valmiiksi box-stock ´58 Impala tilaustyö. Sitten muiden projektien kimppuun!
     

Kerro tästä muillekin!