Hemit ja muut harvinaisuudet

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Anonymous, 29.3.2005.

  1. Simo

    Simo 1st gear

    Tuohon 4d Hemiin on nykyisellä omistajalla "numbers match" kone, eli valupäivä sopii auton valmistusaikaan. Laatikko on auton alkuperäinen, mutta takakannake taitaa puuttua.


     
  2. niklas_

    niklas_ 1st gear

    eix mopareissa on aina tehtaalla stanssattu vin numeron loppuosa moottoriin??
    mutta, jos on mennyt takuuna uusi kone, niin niissä ei ole koodia ollenkaan.
     
  3. MJF

    MJF Gearhead

    Muistaakseni Vin on stanssattu lohkoon jostain `68-`69 eteenpäin.
     
  4. janimm

    janimm Gearhead

    VIN stanssaaminen lohkoon aloitettiin vasta vuonna 69, joten tuossa -67 moottorissa sitä ei ole.

    Joku entikin jo ensin... :oops:
     
  5. Mo_Par

    Mo_Par 1st gear

    Voi olla parempi, että ei nyt tuoda täälä esille kauheasti yksityiskohtia em. autoista, saattavat pian oikeat omistajat suuttua, kun heidän tietojaan levitellään täällä. Toki autoista saa puhua niin vapaasti kuin osaa, mutta järkeä mukaan!

    Edit: Siis heidän autojensa tietoja. Sen verran erikoisia ovat nuo pelit, että jos jotain suurta kerrottavaa on, niin omistajat tuovat sen esille? Vaiko?
     
  6. Vapaasti nähtävillähän noi huussit on. Mutta autoharrastajat on tunnetusti vähintäänkin omituisia olioita.
     
  7. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Ehkä tosiaan parempi näin. :wink:
     
  8. Karva

    Karva Gearhead

    Kysymällä se selviää ....

    Jotta nyt ei olis kellään mitään hampien kolosissa, on allekirjoittaneen ikuisuus projekti -38 ja nyt 2D sedan Dodge ei mitään kummallista, noita vanhoja moppeja on suomessa vaikka lampaat söis ...

    Kone Dodge 241 Red Ram -53 Floridan suo-löytö useamman vuoden takaa joka tänne hoidettiin, kiitos Amercars, oli sen verran exsoottinen ilmestys kun kohdille sattu, ja ennekaikkia kun sellaisen perään ollaan täsä nyt vuositolkulla huudeltu, sattui halpana kohdille, niinkin voi käydä, eikä osia edes paljoa puutu ... tiedättehän ???

    Se notta sen sinne keulille saa laittaa kun on noin pieni, on sitten eri asia kuin että meneekö se sinne koskaan, pumppu tulee joka tapauksessa päälle toimivana tai pyörivänä koristeena, kattotaan ny si mihin autoon ...
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

  10. Vanishing Point

    Vanishing Point 1st gear

    Joidenin keräilijöiden mielestä on tärkeää että auto on ensimmäisen tuotantovuoden malli. Itse pidän 70 mallista ulkonäöltään parempana mutta en ole tässä asiassa puolueeton tuomari :odroll:
     
  11. tyly

    tyly Gearhead

    onko kellään tietoo belgiassa/euroopassa tehdyistä mopareista.Mulla on antwerbenissa tehty e-body -70 198 kuutosella ja anaalimanulla.
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    missä tuo 70 440 6pack nykyään on ?????? oli nääs aikanna naapurilla Tapiolassa......
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tässä yksi 378 6-avosta ja muutettu tämäkin 440. Melkein 50k$ tarjottu eikä myy !

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... egory=6198
     
  14. jep

    jep 1st gear

    Tulin juuri hankkineeks -54 New Yorkerin,331cid Hemi,mistäköhän sais tietoo moisten esiintymistiheydestä ja osien saatavuudesta???
     
  15. rebel58

    rebel58 Gearhead

    Onnea uudelle Autolle! Esiintymistiheydestä en tiedä. Viime perjantaina tuli kehä kolmosella vastaan. Ensin luulin että volvo-guru tulee 54 avo Plymalla vastaan kun oli saman värinen. Kohdalla kun oli niin olikin peltikatto. Lähdin perään ja sain kiinni ja seurasin vähän matkaa kun kääntyi vanhalle Lahdentielle. Vaaleen keltainen valkoisella katolla. Olitko sinä? Soitin Plyman entiselle omistajalle ja se oli kuullut tuosta, mutta ei nähnyt. Plyman nykyinen omistaja saattaa ottaa sunhun yhteyttä kun haluis autot vierekkäin samaan kuvaan. Sama kori noissa on, Yorkkerissa vähän kerskemmat listat. Kaijalaisella oli jos aikoinaan projekti Yorker, taitaa olla sama?
     
  16. jep

    jep 1st gear

    Alkaa ote lipsuun kun ei huomaa varjostajia 8) ...Juu lähdin ostaan 51 vuotta vanhaa patinoitunutta riepua,aattelin että 2d ht:stä sais modifioitua laikka-avon,auto vaan olikin liki käyttämätön eli ajellaan nyt vaan kuivalla kelillä puuvillahanskat kädessä ja jatketaan sämpyläavo-haaveilua :odroll:
    Yhteiskuviin kärryn kans pääsee esim. ellivuoressa juhannuksena,suomen rock'n roll-painotteisimmassa juhannushäpeningissä?
     
  17. rebel58

    rebel58 Gearhead

    Nyt tuli Suomeen aika harvinainen Dodge. 57 Coronet D-500 2D HT valmistiettu vain 101kpl. Hemi ja 3 vaihteinen TF. Eilinen ilta meni sitä ihmetellessä. Joskus kolaroitu ja vaihdettu 59 Dodgen keulapellit mitkä ei rumenna autoa yhtään. Ruotsalaiset haluis ton kun niillä ei ole yhtään samanlaista. Uskoisin että toi jää tänne. Omistaja on tollaista aina halunnu ja nyt sillä on. Auton harvinaisuus selvisi vasta täällä ja numerot täsmää. Tervetuloa!
     
  18. spinout

    spinout Gearhead

    SCAC sanoo, että 1957 kaikkiin malleihin optiona saanutta D-500:aa tehtiin 500 ja D-501 koneista tehtiin 101 kpl. D-500:sta oli kahta versiota, 325 yhdellä 4-kurkkuisella 285hp ja Super D-500, 325 tuplilla 4-kurkkuisilla 310hp. D-501 oli 354 tuplilla Cartereilla 340hp. Mikä se noista siis on? Moottorin ID# alkoi KD-501-1001:sta ja päättyi KD-501-1102:een. Mistään bodytag nroista ei todennäköisesti voi todeta, että onko moottori ollut tehtaalla asennettu vai jälkeenpäin ko. autoon.
     
  19. rebel58

    rebel58 Gearhead

    Se on Super D-500. Mekaanisella nokalla. Koodit on tutkittu tarkaan.
     
  20. Käkö

    Käkö Gearhead

    Koodeista viis, tommonen on hieno laite oli se nyt mikä tahansa. :lol:

    Hieno homma et se jää kans tänne peräpohjolaan...
     

Kerro tästä muillekin!