hemmetin viiatti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jariha, 11.3.2017.

  1. Tumi

    Tumi 3rd gear

    Mihin tavallinen rele tarvitsee kampaliittimen ja noin monta napaa :odeek: Onko siinä muitakin toimintoja?
     
  2. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Veikkaisin kyllä kuvassa olevaa ennemmin vaikka ajonestonohjainlaitteeksi.
     
  3. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    Tuo nikun kuvan linkattu vanhan mallin laatikko on vain pöliä tupla rele, ohjasi pumpun, suuttimet puolat evap lampda ja mitä lie muuta päälle, ja joka palikalle oma piikki.

    JA TÄMÄ EI KÄY 2005 VM HIIVATTIIN KUIN ISOLLA LEKALLA HAKATEN, 2005:N PASSAA TUO IIPEI LINKISSÄ OLEVA!!!
     
  4. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Nikuzain kuvassa 2,3 Multijet Ducaton 2007-2014 pa-rele, numeron mukaan
     
  5. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Mallina sitä näytään myytävän myös sitikkaan pandaan puntoon ja muutamaan muuhun


    Oisko bosh;in valmistama ja myyty puolelle mailman autotehtaista
     
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    noniin se rele minkä sain on juurikin tuo vanhanmallin laitos, huomenna uutta relettä hakemaan?
     
  7. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Eli normaali vai multirele?
     
  8. jariha

    jariha Double Gearhead

    tässä kopassa siis toi ebay rele, vaihtelin mutta ei se pumppu käymään lähteny? eli pumppukohan lienee sökö? jos tyrkkään bräkleeniä imusarjaan lähtee kyllä käymään, mutta sammuu. pumppu ei käynnisty enää kun laittaa virrat päälle. Aiemmin kun sain käymään ja toimimaan muutamaksi päiväksi, silloin pumppu heräsi kun annoin imariin huikkaa? sit se jäi taas suoraan ajon jälkeen ilman mitään varoituksia parkkipaikalle yön seistyään. ajettuhan tuo on jo 260tkm
     
  9. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Potkase alta päin tankkiin. Saatta tärähdyksestä lähtee pumppu pyörimään. Ja jos lähtee ni vika varmasti siinä
     
  10. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Jos ei lähe. Pumpun piuhat esiin tankista. Varmaa penkin alla ja mittavat tuleeko virtaa. Ja Samalla voit syöttää virta sinne pumppuun
     
  11. JTE3

    JTE3 Gearhead

    Oletko tarkastanut, ettei polttoainejärjestelmän turvakytkin ole lauennut?
    Katkaisee polttoainepumpun virran, jos auto joutuu onnettomuuteen.
     
  12. Raider Japa

    Raider Japa Gearhead

    Missä moinen turvakytkin sijaitsee?
     
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

    näin aattelin kohta tehä?
     
  14. jariha

    jariha Double Gearhead

    muakin kiinnostas sijainti? oli tarkoitus tästäkin kysyä mutta kerkesit heittää asian esille ensin? mitä sille on silloin tehtävissä jos se on lauennut? Toihan siis pelasi kahessa kahenpäivän erässä tossa välissä kun olin antanut herätyshuikkaa?
     
  15. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Jos on lauennu ni painaa vaan kytkintä. Olikos viiatissa sitä kytkintä? Tarkistan koneelta kohta jos löydän ellei muilla ole tietoa?
     
  16. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Taitaa olla ASD rele nimeltään, sitä en tiedä onko viiatissa sellasta. Automatic ShutDown.
     
  17. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    oisko vänkärin jalkatilan sivumuovin alla piilossa tai konehuoneessa näkyvillä, yleensä punainen kumisuojattu nappula kokoluokkaa pullonkorkki, jos on lauennu niin paina kärjet kiinni, tuon voi myös mitata ja on ideoitu siten että kytkee pumpun maahan
     
  18. jariha

    jariha Double Gearhead

    Ainakin pumpulle tulee violettikeltaseen piuhaan virtaa 12v kun kytki sytytysvirrat päälle? Pumppuun en saanu roiskittua virtaa oikeeseen napaan mukana olevilla työkaluilla?
     
  19. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    Vi/ke tulee releeltä.
    violetti menee inertia switsille ja siitä maihin. hyppäytä violetti maihin niin tarttis pumpun pyöriä kun 12v tulee pumpulle. jos ei niin pumppu paskana
     
  20. JTE3

    JTE3 Gearhead

Kerro tästä muillekin!