hiluxin perä. mitä kestää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja M-ajuri, 18.11.2011.

  1. M-ajuri

    M-ajuri 3rd gear

    kova polte päästä ensikesänä kokeilemaan kilvanajoa niin mimmosia voimainkoitoksia ko, perä kestää? paukuttajana olisi todennäköisesti fomocon pikkulohko 300hp max. ja korina max 1000 kg saksan rautaa.kuulemma jenkkimiehetkin on käyttäny japanin taka-aksila?!?
     
  2. supo

    supo Double Gearhead

    Ajoin 4 täyttä kautta plus muut ajot n.1400kg n.450hp tekniikalla ja vieläkin liikkuu samalla perällä eli Hiluxin/Hiacen perä kestää hienosti ja halpa!!!Et 11.5s ja 193km/h
     
  3. NymiS

    NymiS Gearhead

    Ja jos haluaa vielä vahvemman perän niin Landcruiser HJ60/61 on isommalla murikalla.
     
  4. Soikhiopiä

    Soikhiopiä 1st gear

    kestää. keveellä autolla ajettu kasejaki :odroll:
     
  5. M-ajuri

    M-ajuri 3rd gear

    no höh! tiesinhän minä et supolla oli pontiacissa tojotan perä mutta kun minulla on tämä sairaus jonka nimeä en nyt muista :rotfl:

    tattista kaikille vastanneille, jatkamme harjoituksia 8)
     
  6. conna

    conna 1st gear

    mistä kunnollisia vetoakseleita? (lyhyet)
     
  7. Harald

    Harald 1st gear

    Muistaakseni Dartissa aikoinaan kiusattiin Hiacen perää 713 hevosta penkitetyllä isolohkolla.Pari kesää fyyran kisoja taidettiin tempasta ilman ongelmia
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    ....vaan sit siellä olikin kaikki rikki. Ei siinä mitään,n oi ei montaa sataa maksa ja jos niitä vaihtaa kerran pariin vuoteen ni ei vielä konkurssi kohdanne vaikkapa uuden 9" rakentamiseen verrattuna.
     
  9. juhapih

    juhapih Double Gearhead

  10. TurboDX

    TurboDX 2nd gear

  11. J.Mukkala

    J.Mukkala 1st gear

    Nuo hiacen/hiluxin aksilat on varmaan niitä kestävempia mitä on vakiona autossa ollut ja 240/740 volvon aksilat on toinen,noissa volvon aksiloissa vaan hyvin harvassa on lukko vakiona.
     
  12. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    hj61 akselissa ei oo muuten mitää vikaa mut murikka kun on oikealla puolella ja on aika saatanan painava..
    Mut hajalle sitä ei tunnu saavan..
    Ja niissä on lähes kaikissa kytkettävä lukko...
     
  13. kime2

    kime2 Gearhead

    Paljonko noihin hiace/hilux periin maksaa lukko ja mistä olette niitä ostaneet?
     
  14. ittnA

    ittnA 1st gear

    lunch box tyyppiset aussie locker, lockright ja detroit locker saa täältä n. 500e, uittamalla saa halvemmalla.

    n.-85-86 alkaen noissa on ollut kitkalukkoa ja sitä pystyy kiristämään aika paljon verraten alkuperäiseen....
     
  15. tomyopde

    tomyopde 1st gear

Kerro tästä muillekin!