Hitlerin kosto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja herrakani, 6.1.2003.

  1. Kotten

    Kotten 1st gear

    Kyllä olimme Porissa -79. V8 Magazinen 5/79 mukaan emme kuitenkaan päässeet radalle. Muistaakseni vuotava vetoakselin suojaputken laippa oli syynä. Pommen toimi silloin kuskina.

    Taisi muuten olla aika vauhdikkaat iltamenot kaupungilla silloin jollen väärin muista...

    Onnea 30-v juhliinne!

    t. Kotten
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    [

    Taisi muuten olla aika vauhdikkaat iltamenot kaupungilla silloin jollen väärin muista...

    Onnea 30-v juhliinne!

    t. Kotten[/quote]

    Mullakin on kuvia, tosin vain muistikuvia. Porissa olin tuolloin. Ei siellä mitään ihmeellistä ollut. Poliisi kyllä oli varautunut raggareiden mellakkaan tms. Meillä oli saattue koko ajan. Pahin episodi minkä muistan oli kun Kai O. Sarlin meinasi joutua pidätetyksi kun heitti frisbeetä kadulla.
    Hienoa että Hitler on hyvissä käsissä, se on pala Suomalaista drag race historiaa.
    Kosto elää!
     
  3. gremlin

    gremlin Gearhead

    Mullakin on kuvia, tosin vain muistikuvia. Porissa olin tuolloin. Ei siellä mitään ihmeellistä ollut. Poliisi kyllä oli varautunut raggareiden mellakkaan tms. Meillä oli saattue koko ajan. Pahin episodi minkä muistan oli kun Kai O. Sarlin meinasi joutua pidätetyksi kun heitti frisbeetä kadulla.
    Hienoa että Hitler on hyvissä käsissä, se on pala Suomalaista drag race historiaa.
    Kosto elää![/quote]

    Niin elaa!!!

    Mutta taitaa olla Rebelilla muistikuvat olla pikkusen hakusessa. Sina iltana sattuneen polliisi maijan vahinkossa kaatumisen johdosta, tai siihen liittyneden tapahtumien ansiosta, aamulla kisan tahtikuljettajaa, K.O. Sarliinia, haettiin kisan jarjestajien toimesta oikeen porukalla putkasta poijes.

    Ainakaan perimatiedon mukaan toi Sarliinin putkaan joutuminen ei mitenkaan liittynyt tohon polliiisi auton kaatumiseen, mutta se frisbee on kylla semmonen rikos meillappain etta silla voi kylla joutua jo koppiin! :odroll:
     
  4. SQ

    SQ Gearhead

  5. Ossi H

    Ossi H Gearhead

  6. Kotten

    Kotten 1st gear

    Hengissä ollaan!
    Kuski on ruosteessa ja yritin kavereiden yllytyksestä asentaa modernia seurantatekniikkaa, jota vanhus selvästi vierasti. Laajakaistalambdan ja tiedonkeruujärjestelmän asennuksessa meni sen verran pitkään että en ehtinyt kuin yhden vedon tekemään. Ensimmäinen veto kahden vuoden täydellisen läpikäynnin ja uudistamisen jälkeen tuotti ajaksi 13,502 ja vaatimattomat 139,37 km/h.
    Kuskia jännitti ja laajakaistalambdahärvelin hidas lämpeneminen sekoitti pakan liiaksi.
    Seliseli, kuski vaan on niin ruosteessa!

    Kosto käyttäytyi hyvin ja kulki suoraan, joten eiköhän tästä vielä uusille sekunttiluvuille päästä. Tähtäimessä vuoden 1985 11,683 et:n alitus vielä tänä kesänä.

    t. Kotten

    PS Homer, en ole unohtanut VM:si noutoa, on vain ollut viimehetken tekemisiä Koston kanssa liiaksi. Soittelen lähipäivinä!
     
  7. jakke ja sepi

    jakke ja sepi 2nd gear

    Koskas Koston voi bongata seuraavan kerran kisoissa? Mahtavaa että Kosto on hengissä ja käynyt ulkoilemassa.
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Tässä vähän Kostotunnelmaa Naarajärven kisoista 1981.

    [​IMG]
     
  9. jakke ja sepi

    jakke ja sepi 2nd gear

    Hyvä kuva. :D
     
  10. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    Hitlerin kostosta on uudessa Klassikot lehdestä juttu 3/11.
    Ja vw open tapahtumassa toukokuussa pitäisi olla taas radalla.
    Hienoa !
     

Kerro tästä muillekin!