Hitsivehkeet???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Dodge74, 27.1.2005.

  1. timuli

    timuli Gearhead

    on se kemppi :D
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    mulle tarjottiin muutamal satkulla n. 20v vanhaa paja migiä, erillisellä langan syötöllä. pitäs mennä hakee ettei tartte räkii enään valovirta koneilla. isohan se on mut eipä tartte jatkuvasti raahata peräs ku laittaa tarpeeks pitkän pletkun. :)
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    mulle tarjottiin muutamal satkulla n. 20v vanhaa paja migiä, erillisellä langan syötöllä. pitäs mennä hakee ettei tartte räkii enään valovirta koneilla. isohan se on mut eipä tartte jatkuvasti raahata peräs ku laittaa tarpeeks pitkän pletkun. :)
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Se minulla on se Kempak..
    Kiitos tiedosta :D

    Käviskö vielä koneeseen ok48-puikot, minulla on wurthin 2.0 rutiileja ja ne toimii hienosti. No kokeilemalla se selviäis mutta en uutta pakettia kehtais ostaa jos eivät pelaakkaan??

    Epäilinkin että ei kiinanpojat Suomen kieltä koneen kylkeen laittais...
     

Kerro tästä muillekin!