Holley list-80159

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja paja1, 12.8.2010.

  1. paja1

    paja1 Double Gearhead

    ja list nron alla 1557. tämä on volvon marinoiman 350 sbc:n päältä kotoisin,mutta ko. kaasarin koko ei mulle auennut vaikka koitin googlailla. löytyi arvauksia 715,750,1000cfm... näkyy olevan vaihdettavilla toisio suuttimilla ja sähköhuikalla. löytäiskö joku tiedon minkä kokoinen? :eek:
     
  2. paja1

    paja1 Double Gearhead

    missä kaikki kaasutin gurut lymyää? :D
     
  3. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mittaas kaasuläppien koot ja kysy kouvolasta, pääsee ainakin alueelle.
    Mä arvaan 715
     
  4. paja1

    paja1 Double Gearhead

    joo pitää mittailla ku saan ensin ees käsiini ton. on nimittäin kiinni koneessa vielä :rotfl:
    lähettelivät muuten sulle terveisiä tuolta mistä toi kone mulle tuli :wink: jotai veneenrassaajii vissii turkkusestpäi :lol:
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Turuus on kovii veneukkoi. Ainakin täl puol jokkee.
     
  6. paja1

    paja1 Double Gearhead

    kurkkujen halkaisija n.42.5mm ja sama halkaisija löytyi omassa veneessä kiinni olevasta 715cfm marine holleysta sekä tallin hyllyssä lojuvasta 750:sta... ja kaikissa kolmessa läpissä on nro 172.
     
  7. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Eli se ei ole 1000 vaan 715-750
     
  8. paja1

    paja1 Double Gearhead

    joo se on täysin identtinen kaikinpuolin kuin noi mulla kiinni olevat seiskaviiettoista. ja prikulleen samoilla tehdasasetuksilla eli 75 ensiö,84 toisiosuuttimet ja 8,5 powervalve. samaa kaasaria samoilla säädöillä on siis tungettu niin iso kuin pikkulohkoonkin. tämä irrallinen siis oli 350cid(sbc) volvosta ja noista kiinni olevista toinen 460cid(BBF) mercruiserista ja toinen Indmar marinen 454:sta(BBC) kotoisin.
     
  9. camaroo

    camaroo 1st gear

    mittasin omasta holleyn 650db ja 750 vac,kaasuläpät ni samankokiset olivat mikähän noissa kaasuttimissa muuttuu kun koko kasvaa,suuttimien lisäksi siis.
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kaasarin koko ei ole läpistä kiinni vaan kurkkujan halkaisija sen määrää.
    TOi että onko koko 715 tai 750 ei vaikuta oikeastaan mihinkään. Mulla oli tollanen 4.3 veekuukassakin kerran ja hyvin silläkin kerkesi :rotfl: .
     
  11. paja1

    paja1 Double Gearhead

    jaa-a.. oisko sisäkurkuissa jotain eroja? jonkin verran hämää minua kyllä toi ameriikan toleranssi näissä venekoneissa,kun samalla perussäädöllä on paiskottu holleytä iso ja pikkulohkoihin ihan tuosta vaan. itse laitoin noi 715 holleyt pikkasen piristettyihin pikkulohkoihin,joskin muutin noi 8,5 powervalvet 6,5:ksi. ja ihan hienosti tuntuu pelaavan
     

Kerro tästä muillekin!