Holley pro-jection ja closed loop

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja linc-77, 6.5.2002.

  1. linc-77

    linc-77 Gearhead

    Mahtaiskos kenellä olla tuon closed loop:in kytkentäohjetta? On tuo vanha valokopio hieman kärsinyt. Systeemi on vanha analoginen versio kaksikurkkuisella läppärungolla
    Lähinnä kiinnostaa tuo valkoinen johto, mihin se kuuluu?
    Onko käyttäjäkokemuksia systeemistä kun mulla on vasta rakenteilla??
    -Jukkis-
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joskus ollut mukana projektissa jossa tuli chevroletin 500 kone ja Holleyn 4-runkoinen ohjelmoitava ruisku. Manuska saattaapi olla jossain tallella valokopiona...Muistaakseni oli ohjeet pienempienkii versioiden laittamiseen...Closed loop toimi muistaakseni seuraavasti. Annettiin koneen ( vai oliko jäähdytinnesteen ) lämpötiloille raja-arvot. Ja kun kone käynnistyy ja saavuttaa ala raja-arvon alkaa ruisku käyttää ohjelmaa syötettyjä arvoja...
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Koitin ettiä nurkista sähkökäppyrää mutta eipä löytynyt. Mutta jos se on analogiseen tarkoitettu niin happianturille menee 3-karvaa ja TPS sensoriin 2-karvaa ja valkoista ei laiteta mihinkään se on muistaakseni closed loopin ohitusta varten eli jos sen pistää maihin niin silloin se closettilooppi poistuu käytöstä.
     
  4. linc-77

    linc-77 Gearhead

    Systeemi toimii tällä hetkellä "open loop:illa" jostain syystä kone menee liian rikkaalle kun kytkee tuon toimintaan.
    Lambda-anturi on uusi
    Syynä saattaa olla ettei konetta ole ajettu tarpeeksi kuumaksi, kun ei ole vielä kilvissä
    Jos tuo valkoinen johto olis tosiaan ohituskytkentää varten, vois ajaa koneen kuumaksi perussäädöllä ja laittaa sitten lambdan käyntiin
    Vaan mahtaako tuosta olla mitään hyötyvä??
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mulla oli joskus kymmenen vuotta sitten tollanen closed loop kitti omassa 4 reikäsessä perusversiossani, mutten kuolemaksenikaan muista miten se kytkettiin. Myin sen erillisenä ja ohjeet menivät siinä mukana, joten en voi tossa asiassa jeesata. Mulla se kuitenkin toimi ihan niinkuin pitikin, toisin kun se häksätin muuten.
     
  6. 454SS

    454SS 3rd gear

    Miten korkeaviritteisissä koneissa teillä on/oli toi closed loop?
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Pruiskuhässäkkä on -76 Blazerissa 400cid pikkulohkon päällä ja anturi kollektorissa. Teho 250 +- nallivara, mutta se ruiskun tuoma vääntö on ihan kiva. Vaikkei se enää itellä olekkaan.
     

Kerro tästä muillekin!