Holley Street Avenger

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 302TT, 1.12.2008.

  1. 302TT

    302TT 1st gear

    Onko nuo mistään kotoisin? Mitä muutaman jutun löysin, niin tuntuu osalla porukkaa olleen aika paljonkin ongelmia noiden kanssa eli ei ihan sitä, mitä valmistaja mainostaa. Jollain kokemuksia? Vai pitäsikö suosiolla katsella esim. 4150-sarjalainen?

    Rakennettava motti on näillä näkymin 521cid BBF, joka tulee puhtaasti katukäyttöön ja automaatti persiiseen. Ja koppa on -71 Mach1 musse.
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mitä oon käyttänyt, niin ihan kelpo katukaasuttimia ovat. Eihän ne normi universaaliholleysta juurikaan eroa, muutamia käyttäjäystävällisiä piirteitä lisätty. Peruskauraa ilman kaikkia maailman hienouksia, mutta yleensä toimivaa sellaista.
     
  3. hakoteilla

    hakoteilla 1st gear

    No joo, mulla on sellainen Truck Avenger, lähes samaa sarjaa siis. Ongelmana vaihteleva tyhjäkäynti ja bensan haju/kulutus.

    Purin sen ja yllätys yllätys, metering blockissa main jetting wells, 2 kappaletta kanavia pääsuuttimilta, niissä on luodin muotoiset helmet, toinen ylösalaisin. Kanava plommattu umpeen, joten ei voi kääntää hajottamatta mitään. Lisäksi aika paljon jäystämättömiä reikiä, eli pursetta kanavissa.

    Muuten ihan hyvä.
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Olen itsekin tässä pähkinyt akselilla Edelbrock Thunder Series 800, Holley Street Avenger 870 ja Speed Demon 850. Jos noiden toimivuutta tai toimimattomuutta katselee netistä, niin mitään muuta kuin ongelmia ei olekaan. Käsittääkseni jotkut ovat kuitenkin kaikilla noilla autonsa käytiinkin saaneet ja vieläpä hyvin. Noita kokemuksia olis mukavampi lueskella.
     
  5. Ylli

    Ylli Gearhead

    Positiivinen kokemus 850cfm Speed Demonista, ei valittamista "puhtaudesta".
    Itsellä vakuumimalli, annular boostereilla ja sähköisellä ryypyllä (joka ei tosin käytössä).
    Toisiokurkuille joutui vaihtamaan löysemmän jousen, jotta aukesivat kunnolla kokonaan. Käytin säädettävänä dynossa, jolloin selvisi, että toisiot eivät auenneet kuin piirun verran.
    Ensiasennus suuttimet olivat aika "rankat", ainakin miun kombinaatioon..
     
  6. hakoteilla

    hakoteilla 1st gear

    Samat jutut tuossa mun Truck Avengerissa. Toisiopuolen jousi oli tehtaalta lähtiessä mallisarjan raskain, for best fuel economy kuulemma. Power Valve 25, ei sovi käyttötarkoitukseen.

    Viat korjaantunevat, katsotaan kuinka Holleyn asiakaspalvelu pelaa, pistin palautetta Metering Blockista.

    Viat/ominaisuudet huomioiden käy välillä ihan hyvin. Eli niitä lukuunottamatta olen tyytyväinen kaasariin. Jos vaan sais joskus jotain muuta kuin maanantaikappaleen...

    Netistä kun katselee juttuja, niin törmää aina vain niihin toimimattomiin kappaleisiin. En minäkään olisi kirjoittanut tähän mitään, jos kaasari olisi toiminut kuten pitääkin. Eli aika paljon voi olla ihan hyvin toimivia kaasareita liikkeellä, kukaan ei vaan tiedä sitä...
     
  7. z74

    z74 1st gear

    ittellä toi 670 street avenger 383 chevyn koneessa. joutu vaihtaa pääsuuttimet isommiks ja pover valven 65: stä 85: teen, mut siis joka peliinhän pitää tietty olla eri säädöt. loistavasti on toiminut säädön jälkeen.
     

Kerro tästä muillekin!