Hon*an umpio (ei saa kiroilla!)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Buickustom, 25.11.2006.

  1. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Talvikulkineen etulamppu pitäs vaihtaa. -90 civicci ja apukuskin puoleinen umpio. Kolmeen ruuviin pääsee hyvin käsiksi mutta yksi on hyvässä jemmassa :x Pitääkö koko puskuri irrottaa vai saako sen alimman pultin jostain raosta auki? :mad:
     
  2. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Aihetta sivuten, yritin tänään vaihtaa etuparkkipolttimoita -96 Nissan Almeraan, mutta homma jäi vaiheeseen. KUN EI P*+#ELE MAHDU KÄDET VAIHTAMAAN POLTTIMOITA. Pitäisi kai akku, paisuntasäiliö, lasinpesunestesäiliö ja lampunpesimien säiliö irti, että saa parkkipolttimot vaihdettua... :argue: :argue:
     
  3. Rubberduck

    Rubberduck 1st gear

    Ei ole mullakaan mitkään kätilön kädet, mutta ne Almeran parkkipolttimot saa kyllä vaihdettua mitään purkamatta. Näppivoimaa vaan pitää olla riittävästi ja muistaa pyörittää sitä kantaa oikein päin...
     
  4. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    On tainnut Rubberduck pitkällä nokallaan irroittaa polttimot.. :D
    Ei vähäinen älyni ymmärrä, kuinka ne vaihdetaan. Ehkä kuskinpuolen vielä jotenkin voisi saada, mutta se apukuskin puoli...
    Sorry vaan, meni taas ihan offtopiciksi.
     
  5. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Ei siin mitn :)
    Sain sen umpion sit ihan ite pois, piti vaan tehdä työkalu millä pääsee pitkälle mutkan taakse ruuvaamaan :-?
    Buickissa pitää muuten irrottaa eturengas että saa umpion irti sisäkautta.
    On muuten mukavaa säätää valojen korkeus :mad:
    No takarenkaan irrotus on kans puolentoista tunnin ohjelmanumero :D
    takapää ylös, fender skirt pois, vaan viis siipi mutteria :) iskari alapäästä irti, ilmat pois renkaasta ja sit mahtuu ulos :D
    Onneks ei oo tien päällä puhjennu :D
     
  6. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Onkohan jo offtopic :D
     
  7. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Työkaverilla oli BMW 750 ja se vaihto siihen joskus tulpat. Oli kuulemma ollu hiukan hankala kun oli ahdasta. Sitte kun niitä tulppia on 12 (5.0V12) niin oli aikaa ja asennusolutta vähä menny
     
  8. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Ehkä tästä sais jo oman aiheen: Huonoimmin huollettavat 8)
    ettei menis kaikk h*ndan alle :-?
     
  9. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    No prkle, laitetaan uuden otsikon alle.
    "Huonoimmin huollettavat."
    Moderator, hellou :D
    Tai sitten teen itse uuden topicin kohtaan yleistä harrastukseta.
     
  10. Rubberduck

    Rubberduck 1st gear

    Offtopicci jatkuu:

    Paisuntasäiliö on irto-osa, siinä on ihan kahva nostamista varten...
     

Kerro tästä muillekin!