Honda Monkey

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja WBBC, 25.4.2018.

  1. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Osassa magneetoista on kääntyvä pohjalevy, osassa ei. Se liikevara on olematon ja ei sillä ainakaan noissa pojan mopoissa mitään merkittävää eroa saatu aikaan, oli missä vaan.

    Suurin todennäköisyys on venttiilien painuminen kanteen. Ehkä lisäaine ei olisi pahitteeksi.

    Ketjun hyppääminen vaatii olosuhteet kohdalleen, kaatuessa on mahdollista mutta se ketjun kiristin on jousikuormitteinen ja lisäksi käydessä öljynpaine pitää sen kireällä. Mahdollista mutta ei todennäköistä. Hampaan heitolla se käy mutta vetoa ei ole, sama kumpaan suuntaan.
     
    Rotten tykkää tästä.
  2. Rotten

    Rotten Gearhead

    Sama "kone" 110cc mönkkäri, siitä katoin nuo venttiilit, ohjeen mukaan näppituntumalla, no toimi hetken, kaasari rupes vittuilee, heitti yht äkkii kierrokset huippuu, säätämällä sai alas, mut ei pysynyt! hommasin uuden, no luisti ei mee pohjaa! Kierrokset "tyhjäkäynnillä" kaasu päällä!
    Kummassakaan päässä säätöjä! Eli vaijeri ilmeisesti jää kantaa?
    Kyllähän mie tiesin, et saa ropailtavaa, mut menis ees joskus säkällä joku kohilleen!
     
    toyopet tykkää tästä.
  3. Rotten

    Rotten Gearhead

    Okei, no pitää nuo venttiilit sit kattoo! Thäänks! :cool:

    Edit, siis toimi ja veti, ja keulaa nosti, ku kokeilin! :)
     

Kerro tästä muillekin!