Hot Rod and Rock Show.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja kylänmies Asseri, 7.3.2006.

  1. En sitten tiedä muitten mielipidettä,mutta eikös tuo Uniklubi olis saanut olla esiintymäti tuolla tapahtumassa.Ei minusta oikein sovi kyseiseen tapahtumaan.Eikös tommosessa kuulus tarjota ns.moottori/harrastemusiikkia,eikä mitään nyyhkymusaa. :x (No pojat meikkaa,jos siltä tuntuu :odroll: )
     
  2. pepechevy

    pepechevy 1st gear

    samaa mieltä. viime vuonna oli kyllä pändit kohallaan.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Paskat bändeistä. Sinne mennään silti. Taas.
     
  4. ltd74

    ltd74 1st gear

    Aivan sama kuka siellä esiintyy. Eihän ne mitkään festarit ole.
     
  5. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Mennään mennään, mut kyllä tuommoset soitinyhtyeet vois esiintyä jossain muualla!

    Jokainen lipun ostanu on menossa Tampereen hotrod ja rock showhun, eikä mihinkään muoviluistin ja tilulilu souhun, joten vois näyttelyn pitää nimensä veroisena.

    Tästä vois taas alkaa sen saman vääntämisen, jota on ollut ja tulee aina olemaan näitten näyttelyiden - niin THRS:n kuin ACS:nkin kohdalla - kohderyhmän, nimen, kävijämäärien ja rahoituksen suhteen. Suomi on pieni ja pohjoinen maa, joten kait se on tuollanen idols-tyyppinen vinkuminen kestettävä siinä kuin kovat pakkasetkin. :cry:
     
  6. weripuo

    weripuo Gearhead

    veikkaisin että esiintyjät valitaan sen mukaan kenet saa paikalle ja mikä kiinnostaa maksavaa yleisöä
    itse kuulun sarjaan että pitää mennä ihan vaan siksi kun siellä on tullut aina käytyä
    ja jos tuo kyseinen tanssi orkesteri saa jonkun telttahousun paikalle katselemaan japanialaisia lasikuitu kikottimia jotka tärisevät basson tahdissa niin sehän tietää lisää lipputuloja järjestäjälle
     
  7. apukuski

    apukuski Gearhead

    No onpahan tosiaan bändit buukattu :eek: Oon Kyllä tuon Puli-song miehen kanssa samaa mieltä että tapahtuma vois pysyä nimensä mukaisena. Noista bändeistä on kyllä rock kaukana.
    No olipa musiikki mitä hyvänsä niin paikalle olen menossa ja onneksi sitä kunnon musiikkia on luvassa itselle illalla lahdessa aivan riittävästi.
     
  8. Siska

    Siska 1st gear

    Itse olen menossa tapahtumaan autojen, ihmisten ja fiiliksen vuoksi.Musiikki on tietty osa sitä, mutta tässä tapauksessa toissijainen juttu.Mukava, että sitä ylipäätään on ja Uniklubi on kuitenkin sellainen juttu, joka vetää paikalle tiettyä väkeä ja hyvällä tuurilla myös uusia ja tulevia harrastajia, mikä taas järjestäjien ja harrastajien kannalta on vaan hyvä juttu.
     
  9. kustumize

    kustumize 1st gear

    Onko se Popeda tai Yö sitten se must, joka siellä pitäis aina soida?
     
  10. dean66

    dean66 Gearhead

    viime vuonna oli Wild Willie, Sun Cats ja mikä-se-kolmas-nyt-olikaan-buck-jonesin-joku-alias-bändi, ja meininki oli sen mukaista, ihan mielettömän kivaa rokettirollia.

    siitä on yö ja popeda kaukana :D

    niin ja uniklupi.

    sinänsä ei ahista, kun bändit ja kalja on samassa hallissa, minua kiehtoo kuitenkin enempi se autokalusto, jossa voip olla ihan rauhassa ilman uniklupia ja kolmos olutta.

    -a-
     
  11. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Tais osalta hukkua tuo mun ja Apukuskin pointti. Eli kyllähän siellä käydään pöljyilemässä ja varmasti uniklupi voi tuoda lajin pariin uusia naamoja, mutta kritisoitiin tässä vaan tätä "rock-show-nimi/pop-musiikki-tarjonta" ristiriitaa.

    Eikai koiranäyttelyynkään tuua kameleita sen takia, jotta saatas useampi kiinnostunu? :eek:

    Mutta nää on taas näitä ukkoin löpinöitä, ettei tartte nii vakavasti? :poff:
     
  12. Tirri

    Tirri 1st gear

    ÖÖÖööö eikös uniklubi soita karvan verran raskasta rokkiva? Vai mikä bändi jauhaa tuolla voicessa jatkuvasti :odroll: Taas huomenna....
     
  13. weripuo

    weripuo Gearhead

    vakavuus on ilomme :D
     
  14. weripuo

    weripuo Gearhead

    kysyin esiteini-ikäseltä jälkeläiseltämme ja se on kuulemma glam-rockia
    eli käsitykseni mukaan nykyajan kiss, wasp, twisted sisters :rotfl:

    poijaat käyttää huivia ja meikkejä?
     
  15. Tirri

    Tirri 1st gear

    Ai se onkin Glämmiä :lol:
     
  16. apukuski

    apukuski Gearhead

    Se kolmas-mikä-nyt-olikaan bändi oli Flatbroke trio
     
  17. rocker79

    rocker79 Gearhead

    Eiks siel mennävuonna ollu Nine Lives:kin... Vai muistanko aivan väärin... No niitte pasisti Lape ainaki oli lavalla heilumassa. :-?
     
  18. apukuski

    apukuski Gearhead

    Joo näinpäs olikin. Ja olihan siellä tosiaan Buck Joneskin. Viitaten tohon edellisen viestini viisasteluun :oops: Se meinaa tuo muisti näköjään pettää välillä :)
     
  19. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    Sinne lähetään taas heilumaan. Yleensä oon ollu koko näyttelyn ajan buarissa, straipparien osastolla ja Ford Freakkien osastolla pyörähtänyt äkkiä.

    Ja niin kait sitten tänäkin vuonna on tehtävä. Siellä kun koko päivän kumoaa niin on illalla sitten pelikunnossa (jos on) :D

    Nyt kun ei ole tuota kerhokokouksen pito velvoitettakaan niin voi rentoutua täysillä. :poff:
     
  20. Jones

    Jones 1st gear

    Mä tarjosin tonne näyttelyyn
    jenkkihenkistä bändiä esiintymään,
    vastauksena tuli, että tänä vuonna on vähän eri teema bändien suhteen...
    Mä sanoisin että Uniklubi ei tuommoiseen tapahtumaan sovi,
    mutta tavoitteena taitaa ollakin, että pikkuteinitytöt maksavat
    kalliin näyttelylipun, että pääsevät bändiä katsomaan.
    Eli lisää lipputuloja....
    Ite oon vuonna 85 tai jotain maksanu lipun, että
    pääsin kiljumaan Yön pojille :D
    Autoista ei vielä sillon ollu niin väliä :eek:
     

Kerro tästä muillekin!