Hot Rod Drag Week 2024.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Fuselage, 16.9.2024.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Sunnuntai oli Day 0, eli tech day. Tom Baileyllä oli epävarmuuksia auton kanssa, joten jäi pois.

     
    Muokattu: 17.9.2024
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Näistä kemmakoistahan tulee näköjään ihan liveäkin.
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Day 1 yhteenvetoja.

     
  4. Kylmit

    Kylmit 2nd gear

    Olipas piristävä poikkeus Steve Spiessin 69 Nova näissä LS kemuissa.

    Tekniikkana 429 BOSS kahdella 88mm turbolla. Taisi olla Kaase Boss ja kuutioita 565 :D

    Eilen 6.83 / 205mph
     
  5. Carltoyryla

    Carltoyryla 1st gear

    Onko kukaan listannut mihinkään päiväkohtaisia tuloksia ?
     
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Muokattu: 18.9.2024
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Day 3 live.
    Finneganin Gasserista tehty valitus. Tossa luokassa ei saa olla coilovereita tai Mustang 2 tyylistä eturipustusta. Mutta Fineganin auto oli kuulema ennakkoon hyväksytty, mistä muut näreissään.
    Ennakkosuosikki Viperi ulkona lämpöongelmien takia.
    EDIT Goldstonen AMC vuotaa vettä sisäisesti ja puskee sitä ulos. Ajavat yhden lähdön kuivana ja sit seuraavalle siirtymälle. Ja lisätä vettä vähän väliä.
     
    Muokattu: 18.9.2024
  9. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Mehän silloin joskus suhattiin tos Ultimate Ironissa. Niist ajoista säännöt on muuttnut niin, et peltiä ei tarvi olla ku katto ja takalokasuojat. En oo sen enempää sääntöjä kattonut, mut jo silloin toi Javelin oli koripeltejä lukuunottamatta ihan Pro/Stock Pro/Mod tyyppinen peli. Minimipaino jo silloin oli 1350 kiloa. Siinä(kin) annettiin vähän tasotusta 1820:lla.
     
  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Day 3 tuloksia ja lontoon kielinen päivitys. Ajat 3 päivän keskiarvot. Näissä on ruvennut huomaamaan tietyn kaavan kun katsellut useammat kisat. Ultimate Iron autot pärjää aika hyvin, kulkee ja kestää suht hyvin vs tehokkaammat luokat.
    Viperin lämpöongelmat on mielenkiintoinen juttu. Finnegan osti jokin Japsi korisen kiihdytysauton, minkä vei jonnekin isoon pajaan rakennettavaksi. Siellä oli toi Viperi rakennettavana juuri lämpöongelmien takia, yrittivät parantaa sen aerodynamiikkaa yms. Ei näyttänyt onnistuneen.
    https://www.motortrend.com/events/hot-rod-drag-week-2024-results/
    Ultimate Iron Bryant Goldstone 1973 AMC Javelin Black/Red 6.74190 216.457
    Ultimate Iron Alex Taylor 1955 Chevrolet 210 Blue Patina 6.86760 215.613
    Ultimate Iron Steven Spiess 1969 Chevrolet Nova Blue 6.91180 203.420
    EDIT Day 3 yhteenveto.
     
    Muokattu: 19.9.2024
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Day 4 live alkaa 1500.
     
  12. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Day 4 tuloksia.
    https://www.motortrend.com/events/hot-rod-drag-week-2024-results/
    Ultimate Iron Bryant Goldstone 1973 AMC Javelin Black/Red 6.69220 217.740
    Ultimate Iron Alex Taylor 1955 Chevrolet 210 Blue Patina 6.85050 215.188
    Ultimate Iron Steven Spiess 1969 Chevrolet Nova Blue 6.90410 202.040
    Ultimate Iron Graham Hayes 1966 Chevrolet Nova Grey 7.23750 189.873
    Unlimited Les Smith 2011 Chevrolet Camaro Black 7.27710 202.968
    Yhteenveto.
     
    Muokattu: 20.9.2024
  13. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Day 5 live alkaakin nyt vähän myöhemmin. Siis jos saavat taas vehkeet toimimaan...
     
  14. Fuselage

    Fuselage Gearhead

Kerro tästä muillekin!