http://www.rengas-online.com

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja enochian, 3.2.2005.

  1. 4D -38

    4D -38 1st gear

    Mullekin tuli tuossa muutama viikko takaperin 2 kappaletta kiekkoja ja ens viikolla tulee 2 lisää. Merkki on Nankang zing zang :lol: , mutta ihan ok nahkoilta nuo näytti niin päätin tilata 2 lisää. 255/45/17 110 euroa ja risat kappale kotiovelle tuotuna. Ei minusta ollenkaan paha hinta? Tuolla Autothec.comissa näytti olevan vielä hieman edullisemmat, mutta sisältyykö siihen toimituskulut+alvi?
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    Ei, siel oli toimituskulut siihen päälle.

    Mulle tuli Goodride ja Nankang.

    Kuulostaa pelottavalta, mut kai noilla kesän rullaa. Jos ovet huonot, niin räjäytän jäähallilla. :)
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kuinkas kauan porukalla on mennyt ennen kuin toimitusaikataulusta on tullut infoa? Itte tilasin kaksi päivää sitten rengas-onlinesta, "Paljon kiitoksia tilauksesta"-meili tuli heti mutta toimitusaikataulusta ei ole vielä kuulunut.

    Nim. Kärsimätön :)
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    olisko ollu 3 vai 4 arkipäivää.
     
  5. ristokakko

    ristokakko 1st gear

    Tässä minäkin renkaita oottelen .Piti tulla eilen 7.4. Näemmä tanne syrjäseudulle näköjään kestää toimitus paljon kauemmin ,kuin esim,pääkaupunkiseudulle 3-4 päivää .Laitoin jo ukaasin toimituksen viivästymisestä .Saa nähdä auttoiko yhtään.
     
  6. lehmikangas

    lehmikangas 1st gear

    Itse olen odottanut viikon että vahvistaisivat että ne on yleensäkään tulossa. Saa nähdä miten pitkään sitten itse toimitus kestää. Mielellään olisi kyllä maksanut vähän enemmänkin jos olisi voinut ne täältä jostain liikkeestä ostaa, mutta kun harvinainen koko niin kaikki myy "ei oota".
     
  7. ristokakko

    ristokakko 1st gear

    Renkaat tulivat tänään ja olivat ihan semmoiset niinkuin pitikin .Joskin toimitus oli 3 arkipäivää myöhässä .Liekö sitten uhkaviestilläni oli vaikutusta asiaan jää arvoitukseksi. Tämä continental contitracin kumiseos tuntuu aikas pehmoselle .Taitavat kulua nopeasti.
     
  8. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mullakin tuli viikonlopun verran myöhässä, mut pienestähän tuommonen on kiinni, kun ulkomaasta tuodaan isoja paketteja. Hyvännäköiset on, mustat ja pyöreät.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Itselläni tilausvahvistus tuli torstaina (maanantaina tein tilauksen). Toimituspäiväksi ilmoittivat seuraavan keskiviikon (huomisen). Saas nähdä tulevatko. Mites muuten, soittavatko tms ennenkuin tuovat renkaat vai miten toi toimii? Ei oikein pystyis kokopäivää päivystämään kotosalla...

    Nim. Kärsimätön :)
     
  10. 4D -38

    4D -38 1st gear

    Posti tuo, eivät ilmoittele etukäteen. Mulle tuli eilen taas pari kiekkoa ja aikataulu piti tällä kertaa kutinsa. Edellisellä kerralla meni toimitus pari päivää pitkäksi. Kannattaa varmaan sopia Postin kans nouto suoraan sieltä jos ei itse pysty niitä kuittaamaan...?
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Siis posti tuo varsinaisen jakelun yhteydessä vai ihan varta vasten renkaat erikseen?
     
  12. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Taitais posteljoonin polkupyörän stonga venyä kun neljä offroadrengasta olis raahattavanaan
     
  13. 4D -38

    4D -38 1st gear

    Posti tuo ne normaalin postinjaon yhteydessä. Eli eivät tuu minkään halvimman toimitustavan mukaan... :eek:
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    ihan kilpailu kykynen hintahan tuol on ku tuol oli toyon 205/60 r13 renkaat oli 310e kieppi ja siihen kun joutusin viel ottaa asennuksen ja tasapainotuksen nii se tulis maksaa 350e. oli siel tarjolla viel gt radialeja alle 200e kieppi jne.
    mutt paikalliselta rengas kauppiaalta cooper cobrat 380e alle asennettuna perjantaiksi.
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    mulle gumit toi paikallinen jakeluauto kiitolinjalta
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    mikä lie kyseisessä liikkeessä maksaa kun tilasin jo yli viikko sitten eikä mitään ole kuulunut. onko muille käynyt näin?
     
  17. lehmikangas

    lehmikangas 1st gear

    On.

    Tilaus 29.3
    Automaattinen vahvistus 29.3
    Kyselin viivästymisestä 9.4
    Ilmoitus viivästymisestä 10.4
    Vastus kyselyyn 11.4
    Ilmoitus toimituksen arvioidusta ajasta 13.4

    Suunnniteltu toimituspäivä 19.4. Saa nähdä tuleeko, jos tulee niin tilauksesta toimitukseen menee tasan 3 viikkoa.

    Edit:
    Renkaat tulivat perille 18.4, eli päivää ennen kuin olivat toimituksen ilmoittaneet.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    ite tilasin 5.4. ja vahvistus tuli 6.4 jossa lupasivat toimituksen 13.4 mutta kumit tulikin 12.4 eli välillä näinpäin 8)
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voisi itsekin kysellä että mikä maksaa, pystyykö lähettää meiliä suomeksi vai pitääkö yrittää vääntää lontoota (vai peräti saksaa)?
     
  20. ristokakko

    ristokakko 1st gear

    hoituu ihan selvällä suomenkielellä.
     

Kerro tästä muillekin!