Hummer H2 verot ym.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja astro 350, 6.3.2008.

  1. studio57

    studio57 Gearhead

    kaasusarjaa????????????tarkennatko?
     
  2. Erska

    Erska Gearhead

    Maakaasusarjaa?
     
  3. MudMax

    MudMax Gearhead

    Kaasuhummer: http://www.nettiauto.com/2259005
     
  4. studio57

    studio57 Gearhead

    melkosesti vie hökötys tilaa....ja bensahan on halpaa
     
  5. Evel Knievel

    Evel Knievel 1st gear


    Maakaasuja tarkoitin. Näyttää tosiaan vievän viimeisenkin järjen häivän kys. autosta tuo pullo asennelma takakontissa. Tai oikeestaan väliverkko sen jo tekee, kun ei saa penkkejä kaatamalla lisää tilaa konttiin.

    Eikä kyllä muutenkaan enää tuo kaasusarja innosta. Taitaa joutua hetken ajelemaan, että maksaa itsensä takasin. Bensankin hinta tippunut reilusti kesästä. Nyt voi toki joku kaasuhemmo lyödä numeroita pöytään ja perustella.
     
  6. kossu79

    kossu79 1st gear

    H2 kulutus?

    Moikka:)

    Onko foorumissa ihmisiä joilla olisi H2?

    Mikä verran syö kakkua?

    Pääseekö alle 20L/100km missään ajossa?

    Onko 20-25L/100km realistinen kulutus tuollaiselle pirssille?

    Olisin kiinnostunut muistakin kommenteista kellä tuollainen auto on... Ajettavuus? Viat? Varaosien hinta/saatavuus? Vakuutukset?

    Jos paikalla H2 omistajia ja jotain tietoa autoista viitsisi laittaa niin olisi oikein hionoa.

    T:H2 harkitseva.
     
  7. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Re: H2 kulutus?

    Taitaa löytyä nettiautosta kaikki suomen hummerit tällä hetkellä. Tuskin on mitään (taloudellista) järkeä lähteä ulkomailta hakemaan.
     
  8. kossu79

    kossu79 1st gear

    Re: H2 kulutus?

    Tere,

    joo jos kyseiseen peliin päädyn niin hakemaan en rupe siinä ei paljon voita jos mitään kun katsellut noita nettiauton hintoja.

    Olisi kiva kuulla vaan auton omistavilta kommentteja autosta.
     
  9. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    joskus ajelin sellasella ja sain sen käsityksen et menee matka-ajossa
    johkin n.14-17 l/100km
    kilsoja ei tullu kun vaan parisataa mut siitä ajotietokoneelta kun katteli.

    hieno peli :eek:
     
  10. Evel Knievel

    Evel Knievel 1st gear

    Re: H2 kulutus?


    Mulla näyttää ajotietokone kesällä 19,3 ja nyt talvella 19,5 - 19,6. Ajotyyli on aika mummomainen, välillä tietysti polkasuja. Ajo tapahtuu pääasiassa kaupungissa. Auto on aika hyökkäävä paikoiltaan lähdettäessä, joten rauhallisella pedaalin painamisella saa kulutusta pienemmäksi.

    Kyllä H2 on todella mukava ajaa. Räppiblingblingvanteilla ja renkailla kuulemma kamala, tästä ei itsellä kokemusta.
    Vikoja ei ole ollut yhtäkään. Öljynsuodattimet makso muistaakseni Rockautossa n. $5. Vakuutukset normaalihintaiset, en nyt muista tarkkaa hintaa.

    Laita sun mailiosote, voin laittaa kuvia omasta. Voisin ehkä olla luopumassa autosta. Jotenkin vaan tuo edellisen auton Cumminssin sivistymätön raksutus saa vieläkin ihon kananlihalle. Tai sitte H1. Bensavehkeet on vähän liian glamoureja mulle ;)
     
  11. studio57

    studio57 Gearhead

    Re: H2 kulutus?

    mulla ja kaverillakin on moinen käyttöautona. kesällä mulla vei keskikulutuksena 17.4 ja maantiellä parhaillaan 14-15l välillä ... mukava auto niin kesällä kuin talvella. kohta 30t km on hummerin mittarissa ja virtalukko jouduttiin dreppaamaan muuten kaikki on menny hienosti. runkoon+pohja kantsii ruostesuojata ettei mätäne. vaihdoin uudenhkon lexus RX350 hummeriin ja oon ollu tyytyväinen tähän. vaikka lexus oli perkeleen hyvä ajettava mut hummeri on hummeri auto johon säilyy kiintymys.
    hauskaa/huvittavaa on kattoa auton alle kun ripustukset on suht samat ja muutenkin ohjaus hässät kun 71 chevellessä+1000kg. eli moderneista ratkaisuista ei voi puhua.
     
  12. Arttu78

    Arttu78 Gearhead

    Re: H2 kulutus?

    Jos hakee 03 vuosmallia niin suomessa on ihan ok hintasia laitteita, ite oon hakemassa 06 tai 07 ja niiden tuonti on todellakin kannattavaa.
     
  13. kossu79

    kossu79 1st gear

    Re: H2 kulutus?

    Joo tämä pitää paikkaansa, itse katsellut juuri noita -03 luokkaa olevia jaa niiden hinnat suht asiallisia suoraan suomessakin.
    Uudempien hinnassa varmasti tekee isojakin säästöjä tuomalla.
     
  14. kossu79

    kossu79 1st gear

    H2

    Kiitos kaikille ketkä vaivautuneet vastaamaan tähän menessä minun uteluihini.

    Eli ei se näköjään näiden parin kommentin pohjalta mahdotonta ole ajaa alle 20 litran kulutuksella kyseisillä vehkeillä.

    Tietysti on han se niin että jos tommoisen pelin ostaa niin se kuluttaa mitä kuluttaa :D
     
  15. kossu79

    kossu79 1st gear

    H2

    Minkäs kokonen tankki noissa muuten on?
    Ajattelin vain että kuinka usein joutuu pumppulla käymään:)
     
  16. studio57

    studio57 Gearhead

    Re: H2

    muistaakseni repas 100l sinne mahtuu
     
  17. kossu79

    kossu79 1st gear

    Ne tippuu kovaa kyytiä jenkeissä H2 hinnat :) Kohta niitä saa uittaa tänne pohjolaan romuraudan hinnalla :wink:
     

Kerro tästä muillekin!