Huolto öljyt?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tela79, 28.12.2016.

  1. tela79

    tela79 1st gear

    Auto on silverado 4x4 6.2d vm-89
    Vaihteisto th700
    Mitä öljy olette käyttäny
    -vaihteisto?
    -etuperä?
    -takaperä?
    -jakolaatikko?
     
  2. Rytari

    Rytari Gearhead

    Lootaan ja jakikseen dex3 periin peräöljyä ;)
     
  3. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    takaperään ei ls-öljyä
     
  4. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Ei LS lisäaineistusta tietenkään tarvitse, kuin kitkalukolliseen, mutta miksi sitä ei silti voisi käyttää kitkalukottomiinkin periin? Ko. pick uppia en sen paremmin tunne, mutta olen ollut aina siinä käsityksessä, että jos LS öljyä sattuu olemaan hyllyssä, niin sitä voi laittaa yhtä lailla kitkalukollisiin, kuin lukottomiinkin periin? Onko Chevroletin perissä jotain erikoista, mikä ei kestä LS lisäaineistusta?
     
  5. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

  6. SauliK

    SauliK Gearhead

    kytkeytyvä lukko luistaa LS öjyjen kanssa?
     
  7. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    käkikelloon ei mitään kitkanalentimia

    tai no sama se ootte kuitenki jo pilannu kaikki, joten vittu laittakaa vaikka mannavelliä
     
    hzemax tykkää tästä.
  8. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Olipa hyvä vastaus... Ihan kysyin asiasta siksi, että oppisin uutta, jos sulla kerran on tietoa. No kai se mannavelli sitten oikeata tavaraa noihin periin on kun niin sanot.
     
  9. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    ei oo normi kitkalukko, joka ns. aina päällä vaan on enneminkin ns. liikkeellelähtölukko, joka pysyy kyllä päällä vedätettäessä, mutta siinä on keskipakopaino, joka estää kytkeytymisen suuremmassa nopeudessa. ei kannata luistattaa sitä lukkoa paskaksi. vrt. seisontajarru, jolla ei kannata jarrutella vauhdista turhaan.
     
    nuc-64 tykkää tästä.
  10. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Kieltämättä aika kryptinen konsepti. Käkikello kuvaa sitä hässäkkää todella hyvin. Asiaan perehtyneet lieneevät samaa mieltä. Jos siis käkikellolukko, ni ei lisäaineita.
     

Kerro tästä muillekin!