Hydraulit & Kiruna-systeemit ja Ilmajousitus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Anonymous, 26.10.2001.

  1. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Silloinhan se toimisi myös vapaalla. Vapaanhan voi laittaa ajossa päälle.

    Onko kellään kokemuksia katsurin kanssa neutral safety switchiin kytkettynä?

    Entäs automaattinen "hätätäyttö"? Mulla on ainakin sellainen Air Liftin apujousissa, eli pitää vähintään 0,5 bar paineen.

    Olisko kuvia etuiskareiden uudelleensijoituksesta (GM)?

    Pystkyykö coli-overiin vaihtamaan iskaria, vai täytyykö ostaa koko yhdistelmä uutta?

    mika.saari@kolumbus.fi
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mää kun juttelin katsastussedän kanssa (muutama vuosi sitten) niin sillon olis riittäny ainakin maadotus tms. sen P-asennon kautta.
     
  3. Eyetech

    Eyetech Gearhead

  4. 348

    348 1st gear

    No nyt tuli jouset.. No tuli sitten valittua metalli päädyillä... Ja kysymys kuuluukin, Voiko mutterit noin vaan löysätä ja laittaa adapterin päädyt väliin ja mutteri kiinni ? Vai laitanko mutterien päälle ja uudet mutterit siihen päälle?
    [​IMG]
     
  5. Drop'n'Drag

    Drop'n'Drag Gearhead

    Voi, niin tein ja toimii oikein mainiosti.
     
  6. 348

    348 1st gear

    Oorlait, ja eiku pulttaan. On muuten jännät kapistukset. :lol:
     
  7. Otto

    Otto Gearhead

    Niin on!
    Tee kato silleen, että laitat ne esmes trukkilavan alle, seisot itse päällä, ja laitat sinne ilmaa kompurasta, päästät pois, taas nopeesti ilmaa, päästät pois - - -

    Kuinka paljon voi tälläsestä yksinkertaisesta asiasta riittää iloa aikuisille miehille! :rotfl: :rotfl:
     
  8. zilu

    zilu Gearhead

    Kävin katsomassa noita rekkahytin vaimennukseen takoitettuja iskareita.
    Oli aikas jämäkän oloisia, alhaalla silmukka ja ylhäällä tappikiinnitys. Nosto/laskuvaraa noin 10 cm. Hintaa oli 130 + alv / kpl.
     
  9. Otto

    Otto Gearhead

    Missä firmassa kävit katsomassa?
     
  10. zilu

    zilu Gearhead

  11. -R-

    -R- Gearhead

  12. zilu

    zilu Gearhead

  13. 348

    348 1st gear

    Minä ostin kans nippeleitä, ostin semmoset nipat missä toiselle puolen tökätään letku ja toisella puolen on 1/4 putkikierre. Tein sitten haarottimen alumiini palikasta poraamalla reiät sopiville paikoille ja niihin kierteet nipoille. Laitan kuvia jossain vaiheessa. Seuraavaan kehitys versioon teen upotukset kuusiokolo ruuvuille kiinnitystä varten ja mittarin paikan. Niin on kunnon tuuningi sitten... :lol:
     
  14. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Minkä mallisest kaniasta nuo oikei on??
    Nuo pitäs päästä näkemää livenä ni vois vähä arvailla asennuksen hankaluutta...
     
  15. -R-

    -R- Gearhead

    Vanhempi on 4-sarjan Topline ja uudempi R-sarjan Topline.
     
  16. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Tuossa yksi ratkaisu

    [​IMG]
     
  17. 275kaitsu

    275kaitsu 1st gear

    Mistäs ootte ostaneet nuita 12voltin magneettiventtiilejä?
     
  18. zilu

    zilu Gearhead

  19. zilu

    zilu Gearhead

    Kuinkas tuollainen ilmastointikompura kytketään jos sitä haluaa käyttää säiliön täyttöön?

    Ajattelin lähinnä sitä kun se pyörii hihnalla kokoajan, kuinka katkaistaan syöttö säiliöön kun säiliö on täysi?
     
  20. herrakani

    herrakani 1st gear

    Siin on se virtakytkin. Rikkonaisesta kompressorista tai kaupasta saat kytkimen, joka katkaisee virran kun paine ylittää tietyn tason.
     

Kerro tästä muillekin!