HYVÄ hallitunkki.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Nutlass, 6.4.2008.

  1. pontiac safari

    pontiac safari 1st gear

    rauman talousmarkasta ostin taas 10e tunkin. mersua noilla nostelee mutta jenkkifarkku pakkaskelissä niiin tulee mehut pihalle...
     
  2. Kalkkuna

    Kalkkuna Gearhead

  3. Damned

    Damned Gearhead

    Taas? Joko on mennyt sen verran että olis tullut halvemmaksi ostaa yksi hyvä? :D
     
  4. jaj

    jaj Gearhead

    Niken tunkki toiminut hyvin viitisen vuotta.
     
  5. pizzamake

    pizzamake Gearhead

    Mulla myös 15v. toiminut hienosti NIKE 2tn tunkki, eikä ole tarvinut pelätä tai
    epäillä, etteikö nosta tai pysy ylhäällä. Ainoa mitä mä oon pitäny huonona tossa tunkissa, on vivun ja työsylinterin venttiilin välitys. Se kun on Nikessä
    jousiterässpiraali-punos. JOS/KUN oot kimppatallissa ja kunnes joku kysymättä lupaa käyttää tunkkiasi, niin siitä on väännetty toi spiraali poikki ja
    venttiiliruuvi on aika HYVIN kiinni? Mun tunkista tää kohta on uusittu 2 kertaa ja molemmat ed. mainitun vuoksi. Tavan meikämatille ei näköjään mee jakeluun, ettei auki/kiinni ruuvia tarvi vetää momenttiin???
    Silti suosittelen AC.n ohella ko. tunkkia !!!
     
  6. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Hyvä hallitunkki on NIKE.
     
  7. ama

    ama 3rd gear

    Nyt on ollu pari kuukautta käytössä bahcon 3 tonnin hallitunkki ja olen ollut tosi tyytyväinen. Kävin kahtelemassa bilteman ja motonetin tunkkeja ,kun tota hommasin mutta nehän on jo uutena semmosia länkkiä. Tosin maksohan toi tuplat niihin verrattuna. Aika näyttää miten kestää mutta vaikutta tosi laadukkaalta.
     
  8. RS270

    RS270 1st gear

    Mulla on kans tommonen ja on kyllä todella hyvä. Etrassa oli tarjouksella 200e.
     
  9. -TH-

    -TH- Gearhead

    meillä on ollut käytössä jo n.15v. joku kiinalainen 3t merkinnällä oleva halpistunkki.
    sillä nousee jenkit ja muut räpättimet.
    maksoi aikoinaan n.100e ja edelleen toimii.
    tarrassa luki isolla Made in CHINA.

    laskutoiminto on varressa, eli vartta käännetään ja juuressa oleva "ratas" kääntyy, eli on yksinkertainen esitys, mutta toimii.

    juu, ja tämä ei ole liikaa huomiota saanut tai huollossa vieraillut
    :rotfl:

    taisin ostaa sen josatin maksimaksiinista tai vastaavasta.

    hyvä peli.


    taltioituna löytyy 2,25t korjaamokalu, ilmeisesti NIKE. se hiukan hukkaa paineita, pitänee koittaa korjata se jos vaan löytyy osat jostain huokealla.
     
  10. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Upataas tätä keskustelua, eli jossain vaiheessa täytyis päivittää tunkkikalustoa. Nykyinen tunkki on kiinalainen, bilteman ja motonetin tunkkien kanssa yhtenevän näköinen 2,25 tonnin tunkki, joka pikkuhiljaa putoaa isomman auton alla, eli vielä sillä nostelee, mutta ei välttämättä kauan, pukkeja toki käytän aina, paitsi en renkaanvaihdossa. Mieli tekis hiukan parempaa tunkkia, mutta lompsa laittaa siihen rajoitteita. Eli nyt kiinnostaisikin tietää, kun Bahcon tunkit ovat olleet jo jonkin aikaa palstalaisilla käytössä, niin ovatko pelanneet edelleen hyvin? Keskustelussa mainittiin aiemmin NIKEn tunkit, kuka niitä myy Tampereen seudulla ja mikä on hintaluokka, esim AC:hen verrattuna, googlettelemalla en löytänyt kuin pullotunkkeja. NIKE kyllä kiinnostais, kun käytössä on vuoden 1962 NIKE:n pullotunkki made in Sweden ja pelaa edelleen. Titysti jos jollakulla on tarjota edukkaasti käytettyä laatutunkkia, niin saa tarjota :D . Muitakin ehdotuksia tunkiksi toki otetaan vastaan.
     
  11. juy40

    juy40 Gearhead

    Mulla on ollu nyt pari vuotta käytössä Bilteman matala hallitunkki

    Hintaansa nähden miusta ihan laadukas ja tukeva kampe. Ainakin tuon Vanin perä sillä pysyy pari päivää ilmassa, eikä valu alaspäin...
     
  12. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Ääni Nikelle,helvetin hyvä mutta kallis...
     
  13. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Juu, Nike olis varmaan hyvä, mutta missäs niitä myydään?
     
  14. Jampe_

    Jampe_ Gearhead

  15. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    virtasenkauppa.fi näytti olevan myös noita AC:n tunkkeja varmaan nekin myös välttää. :D Nikeen vaan muodostunu luottoa kun on tunkki,porttosarjaa yms samalta. Ja toimii. Tosin voi harrastelijalle turhan hinnakkaita.Kotiin mulle kelpaisi kyllä halvemmatkin. Kun nostaa tarpeaksi korkealle vaan. Jossain vaiheessa kyllä kannattaa satsata halpaan saksinostimeen tms..Voittaa tunkkailut 100-0.
     

Kerro tästä muillekin!